
Zmiany w prawie konsumenckim i ich wpływ na obowiązki przedsiębiorców z branży wodno-kanalizacyjnej
Program
1. Wprowadzenie – program na rzecz konsumentów na lata 2020 – 2025, obszary priorytetowe
2. Zmiany w prawie wynikające z implementacji dyrektywy towarowej
3. Zmiany w prawie wynikające z implementacji dyrektywy cyfrowej
4. Nowe obowiązki przedsiębiorców wynikające z ustawa z dnia z dnia 1 grudnia 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw, w tym:
- organizowanie promocji cenowych towarów lub usług – nowe zasady informowania o obniżkach cen
- nowe obowiązki informacyjne przed zawarciem umowy
- umowy poza lokalem – nieumówiona wizyta w miejscu zamieszkania/pobytu
- opinie konsumenckie.
5. Sankcje za naruszenie przepisów
Informacje praktyczne
Szkolenie dla specjalistów i innych zainteresowanych osóbDaty: 15 czerwca 2023
online
Bydgoszcz
Polska
Kontakt
› Iwona Włodarek› Telefon: 517013732
› Więcej informacji