Specjalista ds. wsparcia klienta
Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: AIRLY
Numer referencyjny: Wsparcie Klienta 1
Data publikacji: 12 lutego 2021
Lokalizacja: Kraków - Małopolskie
Rodzaj umowy: -
Doświadczenie: -
Branże:
Powietrze i klimat: Zanieczyszczenie powietrza (badania, monitoring)
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Marketing, PR, komunikacja
Powietrze i klimat: Zanieczyszczenie powietrza (badania, monitoring)
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Marketing, PR, komunikacja
Opis stanowiska
- Prowadzenie aktywnej obsługi klienta i rozwiązywanie problemów
- Nadzór nad procesami dziejącymi się w zakresie obowiązków oraz prowadzenie ich ewidencji w CRMie
- Zbieranie i analiza feedbacku z prowadzonych procesów (wdrożonych ankiet, aplikacji mobilnych, platformy)
- Planowanie działań z klientami zagranicznymi ( terminowa wysyłka produktów, planowanie napraw i instalacji)
- Tworzenie pełnej dokumentacji dotyczącej kontaktu z klientem, zwrotów urządzeń, wysyłek
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Oczekujemy samodzielności, odpowiedzialności i inwencji w podejmowaniu działań
- Komunikatywność i otwartość w pracy zespołowej
- Cierpliwość i rzetelność w podejmowanych działaniach
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
AIRLY
Jesteśmy polską firmą, która działa na rynku od 2016 roku. Naszym celem jest zwiększenie świadomości na temat jakości powietrza, a przez to skuteczny wkład w rozwiązanie problemu zanieczyszczeń i poprawę jakości życia. Tworzymy najbardziej innowacyjne i skuteczne narzędzia służące do pomiaru jakości powietrza. W ciągu kilku lat, podjęliśmy współpracę z ponad 300 samorządami oraz wieloma firmami dzięki czemu udało nam się stworzyć największą sieć monitorującą jakość powietrza w Polsce. Łącznie od początku działalności zainstalowaliśmy ponad 4400 urządzeń, a nasze rozwiązania wdrożone są w 34 krajach na całym świecie.
Zobacz nasze oferty pracy ›