Specjalista ds. obsługi klienta (energetyka)
Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: CSP Customer Services Polska Sp. z o. o.
Numer referencyjny: 120229
Data publikacji: 30 lipca 2021
Lokalizacja: Szczecin - Zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: -
Doświadczenie: -
Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Handel i sprzedaż, Marketing, PR, komunikacja
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Handel i sprzedaż, Marketing, PR, komunikacja
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków
Wyjaśnianie nieprawidłowości powstałych podczas procesów zmiany dostawców prądu na podstawie analizy danych zawartych w systemie lub poprzez telefoniczny /mailowy kontakt z klientem oraz z innymi partnerami energetycznymi.
Wymagania
Nasze wymagania
- Bardzo dobrej znajomości j. niemieckiego na poziomie min. B2
- Samodzielności oraz inicjatywy w działaniu
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych (kontakt telefoniczny i mailowy)
- Umiejętności objaśniania skomplikowanych kwestii w sposób jasny i przejrzysty
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
- Zorientowania na obsługę i klienta
Mile widziane
- Mile widziane doświadczenie w branży back office lub w obsłudze klienta
Oferujemy
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Szkolenie wdrażające z branży energetycznej (w ramach zatrudnienia)
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
CSP Customer Services Polska Sp. z o. o.
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.
Jest częścią Adecco S.A. - oraz spółką córką Adecco Business Solutions GmbH. Na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży Business Process Outsourcing. W związku z rozbudową projektu dla naszego wieloletniego Kontrahenta – światowej sławy producenta samochodów, poszukujemy nowych osób do zespołu.