
Specjalista ds. Zdalnego Wsparcia Serwisowego

Transport: Mobilność
Opis stanowiska
Opis stanowiska:
- weryfikacja zgodności zgłoszeń usterek i awarii przekazanych z innych komórek organizacji oraz bezpośrednio przez klientów;
- monitorowanie parametrów pracy stacji ładowania pojazdów elektrycznych w dedykowanych systemach oraz w sposób bezpośredni na stacji;
- zdalna diagnoza zgłoszonych usterek;
- budowanie pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
- zdalne wsparcie klientów, serwisu własnego i serwisów partnerskich w zakresie diagnostyki oraz podstawy napraw;
- ewidencja usterek i awarii w systemach zarzadzania pracą serwisu;
- raportowanie do Kierownika Działu Wsparcia Zdalnego.
Wymagania
Profil Kandydata:
- preferowane wykształcenie techniczne z zakresu elektryki/elektrotechniki;
- mile widziane doświadczenie związane z serwisowaniem automatyki przemysłowej lub oprogramowania;
- podstawowa znajomość systemu operacyjnego Linux;
- j. niemiecki i/lub j. angielski min. na poziomie B1;
- mile widziane uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV;
- prawo jazdy kat. B;
- umiejętność pracy w zespole.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ekoenergetyka Polska S.A.

Firma Ekoenergetyka – Polska S.A. jest jedynym, całkowicie polskim, producentem infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych na komercyjną skalę. Ekoenergetyka posiada własne know-how w zakresie tworzenia rozwiązań ładowania i poszukuje otwartych, kreatywnych osób do rozwoju, sprzedaży produktów i realizacji projektów na terenie całej Europy.