Asystent Zarządu
Ogłoszenie wygasło
• prowadzenie uzgodnień z podwykonawcami;
• zarządzanie korespondencją Spółki, w tym przygotowywanie ofert oraz dekretacje w dzienniku podawczym;
• kontakt z organizacjami zewnętrznymi w celu przedkładania dokumentów Spółki;
• telefoniczne kontakty z klientami i podwykonawcami;
• pomoc w sprzedaży usług i towarów;
• praca na systemach zarządczych i komputerowych oraz stała aktualizacja danych o kontrahentach;
• recepcja – telefon Spółki, opieka nad klientami przychodzącymi do firmy;
• wystawianie FV i prowadzenie dekretacji FV przychodzących;
• zarządzanie kalendarzem członków Zarządu, umawianie na spotkania;
• inne zadania wg bieżących potrzeb Spółki.
• minimum 2 -letnie doświadczenie w pracy z klientem,
• umiejętności i doświadczenie w prowadzeniu rozmów z klientem (telefonicznych i podczas spotkań bezpośrednich);
• umiejętność pracy samodzielnej jak i w grupie;
• umiejętność zarządzania kalendarzem jak i czasem pracy;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office głównie Word, Excel, Power-Point;
• czynne prawo jazdy kat. B;
• miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice;
• wysoka kultura osobista oraz umiejętności budowania relacji interpersonalnych.
• wynagrodzenie – podstawa plus premia;
• niezbędne narzędzia do pracy;
• realny wpływ na własny rozwój zawodowy;
• bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę;
• miłą i przyjazną atmosferę pracy.
e-mail: ekologus@ekologus.pl, w tytule Asystent Zarządu do dnia 23.08.2019
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Pracodawca: Ekologus Sp. z o.o.
Numer referencyjny: 07/08/S
Data publikacji: 07 sierpnia 2019
Lokalizacja: Bielsko-Biała - Śląskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Marketing, PR, komunikacja, Zasoby ludzkie, Ekonomia, finanse
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Marketing, PR, komunikacja, Zasoby ludzkie, Ekonomia, finanse
Opis stanowiska
• pomoc w koordynowaniu pracy Zarządu nad projektami;• prowadzenie uzgodnień z podwykonawcami;
• zarządzanie korespondencją Spółki, w tym przygotowywanie ofert oraz dekretacje w dzienniku podawczym;
• kontakt z organizacjami zewnętrznymi w celu przedkładania dokumentów Spółki;
• telefoniczne kontakty z klientami i podwykonawcami;
• pomoc w sprzedaży usług i towarów;
• praca na systemach zarządczych i komputerowych oraz stała aktualizacja danych o kontrahentach;
• recepcja – telefon Spółki, opieka nad klientami przychodzącymi do firmy;
• wystawianie FV i prowadzenie dekretacji FV przychodzących;
• zarządzanie kalendarzem członków Zarządu, umawianie na spotkania;
• inne zadania wg bieżących potrzeb Spółki.
Wymagania
• wykształcenie wyższe – preferowane wykształcenie z zakresu Ochrony Środowiska;• minimum 2 -letnie doświadczenie w pracy z klientem,
• umiejętności i doświadczenie w prowadzeniu rozmów z klientem (telefonicznych i podczas spotkań bezpośrednich);
• umiejętność pracy samodzielnej jak i w grupie;
• umiejętność zarządzania kalendarzem jak i czasem pracy;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office głównie Word, Excel, Power-Point;
• czynne prawo jazdy kat. B;
• miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice;
• wysoka kultura osobista oraz umiejętności budowania relacji interpersonalnych.
Oferujemy
• umowę o pracę lub umowę partnerską (własna działalność);• wynagrodzenie – podstawa plus premia;
• niezbędne narzędzia do pracy;
• realny wpływ na własny rozwój zawodowy;
• bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę;
• miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Inne informacje
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv i listu motywacyjnego na adrese-mail: ekologus@ekologus.pl, w tytule Asystent Zarządu do dnia 23.08.2019
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ekologus Sp. z o.o.
Firma EKOLOGUS Sp. z o.o. zajmuję znaczącą pozycję na rynku Polski jako:
Profesjonalny ekspert w zakresie przygotowywania specjalistycznych dokumentacji, niezbędnych do uzyskania pozwoleń czy decyzji administracyjnych.
Doradca, który potrafi interpretować prawo w zakresie ochrony środowiska oraz wyniki badań, które wiążą się z konsekwencjami czy to prawnymi czy inwestycyjnymi.
Wsparcie techniczno-inżynierskie w przypadku awarii w zakładzie (prewencja i zestawy awaryjne, sorbenty) w przypadku spowodowania przez zakład szkody w środowisku – prowadzenie działań naprawczych w środowisku.
Firma szkoleniowa, mająca swoich wykładowców jak i pozyskanych specjalistów z rynku.
Wykorzystując w działaniu zdobytą wiedzę, wieloletnie doświadczenie - od 1989 roku oraz profesjonalną kadrę inżynierską, jesteśmy wsparciem dla Naszych Klientów w zarządzaniu procesami ochrony środowiska, uwzględniając ich potrzeby i wymagania prawne.
Oferujemy: doradztwo i opracowania dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, raporty o oddziaływaniu inwestycji na środowisko, analizy ryzyka środowiskowego, pozwolenia zintegrowane, wnioski o wydanie pozwoleń i inne dokumentacje specjalistyczne dla przedsiębiorstw oraz dla administracji.
Zobacz nasze oferty pracy › Profesjonalny ekspert w zakresie przygotowywania specjalistycznych dokumentacji, niezbędnych do uzyskania pozwoleń czy decyzji administracyjnych.
Doradca, który potrafi interpretować prawo w zakresie ochrony środowiska oraz wyniki badań, które wiążą się z konsekwencjami czy to prawnymi czy inwestycyjnymi.
Wsparcie techniczno-inżynierskie w przypadku awarii w zakładzie (prewencja i zestawy awaryjne, sorbenty) w przypadku spowodowania przez zakład szkody w środowisku – prowadzenie działań naprawczych w środowisku.
Firma szkoleniowa, mająca swoich wykładowców jak i pozyskanych specjalistów z rynku.
Wykorzystując w działaniu zdobytą wiedzę, wieloletnie doświadczenie - od 1989 roku oraz profesjonalną kadrę inżynierską, jesteśmy wsparciem dla Naszych Klientów w zarządzaniu procesami ochrony środowiska, uwzględniając ich potrzeby i wymagania prawne.
Oferujemy: doradztwo i opracowania dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, raporty o oddziaływaniu inwestycji na środowisko, analizy ryzyka środowiskowego, pozwolenia zintegrowane, wnioski o wydanie pozwoleń i inne dokumentacje specjalistyczne dla przedsiębiorstw oraz dla administracji.