Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
20.04.2024 20 kwietnia 2024

Specjalista/ka ds. partnerstw strategicznych

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Fundacja WWF Polska Numer referencyjny: 158806 Data publikacji: 10 czerwca 2022 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: - Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Edukacja i komunikacja: Komunikacja społeczna, PR, dziennikarstwo

Opis stanowiska

Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • Zdobywanie nowych Partnerów Strategicznych (biznesowych), na rzecz pozyskiwania funduszy na realizację celów statutowych Fundacji oraz współpracy komunikacyjnej  
  • Proaktywne rozwijanie silnych relacji z nowymi i istniejącymi partnerami biznesowymi na wszystkich szczeblach i funkcjach w organizacji
  • Bieżące zarządzanie i rozwój relacji z co najmniej jednym z istniejących partnerów strategicznych WWF  
  • Reprezentacja WWF na spotkaniach z firmami (średnie i duże przedsiębiorstwa) oraz podczas kluczowych wydarzeń branżowych 
  • Analiza szans i ryzyka potencjalnej współpracy, tworzenie i prezentacja ofert współpracy B2B w oparciu o strategię Fundacji WWF Polska 
  • Negocjowanie warunków współpracy i zawieranie umów z potencjalnymi Partnerami 
  • Zapewnienie skutecznego monitorowania, oceny i raportowania partnerstw, oraz przygotowywanie sprawozdań i raportów finansowo-merytorycznych dla Partnerów  
  • Analiza i monitorowanie sytuacji rynkowej, szczególnie w obszarze rozwoju współpracy między NGO i biznesem, współpraca z międzynarodową siecią WWF. 
  • Efektywna współpraca z członkami Działu Partnerstw Strategicznych, Działu Komunikacji oraz Działu Ochrony Przyrody przy określonych zadaniach
  • Prowadzenie projektów zespołowych i co najmniej jednego przekrojowego obszaru tematycznego. 
  • Zapewnienie silnych relacji wewnętrznych w Fundacji WWF oraz z szerszą siecią WWF w celu wspierania realizacji partnerstw 

Wymagania

Od idealnego/nej Pandy na tym stanowisku wymagamy:

  • Identyfikacji z misją i wartościami Fundacji 
  • Doświadczenia w zarządzaniu relacjami/klientami w środowisku komercyjnym lub charytatywnym  
  • Kompleksowego zrozumienia sektora korporacyjnego i budowania dochodowych długoterminowych partnerstw 
  • Doświadczenia marketingowego, w szczególności w zakresie kampanii marketingowych i sponsoringu, lub we współpracy z agencjami 
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – średnio 30% relacji prowadzonych jest z partnerami obcojęzycznymi
  • Umiejętności planowania, zarządzania projektami, prezentacji i komunikacji  
  • Umiejętności negocjacyjnych i dyplomatycznych, umożliwiających nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie funduszy  
  • Dbałości o wysoką jakość i szczegóły 
  • Proaktywnego podejścia i zorientowania na wyniki

Mile widziana

  • Znajomość kluczowych zagadnień w zakresie ochrony przyrody, zrównoważonego rozwoju lub tematyki ESG 

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Fundacja WWF Polska

Celem Fundacji jest działanie zmierzające do ochrony  środowiska naturalnego i procesów ekologicznych, a zwłaszcza fauny i flory, krajobrazu, wód, gleby, powietrza i innych bogactw naturalnych, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania podstawowych procesów ekologicznych i systemów podtrzymywania życia oraz zachowania i zapewnienia nieprzerwanego korzystania z gatunków genetycznych i różnorodności ekosystemu. Fundacja może prowadzić działalność gospodarczą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zakresie odpowiadającym celom Fundacji.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony