Specjalista/ka ds. partnerstw strategicznych
Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Fundacja WWF Polska
Numer referencyjny: 158806
Data publikacji: 10 czerwca 2022
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: -
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Edukacja i komunikacja: Komunikacja społeczna, PR, dziennikarstwo
Edukacja i komunikacja: Komunikacja społeczna, PR, dziennikarstwo
Opis stanowiska
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Zdobywanie nowych Partnerów Strategicznych (biznesowych), na rzecz pozyskiwania funduszy na realizację celów statutowych Fundacji oraz współpracy komunikacyjnej
- Proaktywne rozwijanie silnych relacji z nowymi i istniejącymi partnerami biznesowymi na wszystkich szczeblach i funkcjach w organizacji
- Bieżące zarządzanie i rozwój relacji z co najmniej jednym z istniejących partnerów strategicznych WWF
- Reprezentacja WWF na spotkaniach z firmami (średnie i duże przedsiębiorstwa) oraz podczas kluczowych wydarzeń branżowych
- Analiza szans i ryzyka potencjalnej współpracy, tworzenie i prezentacja ofert współpracy B2B w oparciu o strategię Fundacji WWF Polska
- Negocjowanie warunków współpracy i zawieranie umów z potencjalnymi Partnerami
- Zapewnienie skutecznego monitorowania, oceny i raportowania partnerstw, oraz przygotowywanie sprawozdań i raportów finansowo-merytorycznych dla Partnerów
- Analiza i monitorowanie sytuacji rynkowej, szczególnie w obszarze rozwoju współpracy między NGO i biznesem, współpraca z międzynarodową siecią WWF.
- Efektywna współpraca z członkami Działu Partnerstw Strategicznych, Działu Komunikacji oraz Działu Ochrony Przyrody przy określonych zadaniach
- Prowadzenie projektów zespołowych i co najmniej jednego przekrojowego obszaru tematycznego.
- Zapewnienie silnych relacji wewnętrznych w Fundacji WWF oraz z szerszą siecią WWF w celu wspierania realizacji partnerstw
Wymagania
Od idealnego/nej Pandy na tym stanowisku wymagamy:
- Identyfikacji z misją i wartościami Fundacji
- Doświadczenia w zarządzaniu relacjami/klientami w środowisku komercyjnym lub charytatywnym
- Kompleksowego zrozumienia sektora korporacyjnego i budowania dochodowych długoterminowych partnerstw
- Doświadczenia marketingowego, w szczególności w zakresie kampanii marketingowych i sponsoringu, lub we współpracy z agencjami
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – średnio 30% relacji prowadzonych jest z partnerami obcojęzycznymi
- Umiejętności planowania, zarządzania projektami, prezentacji i komunikacji
- Umiejętności negocjacyjnych i dyplomatycznych, umożliwiających nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie funduszy
- Dbałości o wysoką jakość i szczegóły
- Proaktywnego podejścia i zorientowania na wyniki
Mile widziana
- Znajomość kluczowych zagadnień w zakresie ochrony przyrody, zrównoważonego rozwoju lub tematyki ESG
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Fundacja WWF Polska
Celem Fundacji jest działanie zmierzające do ochrony środowiska naturalnego i procesów ekologicznych, a zwłaszcza fauny i flory, krajobrazu, wód, gleby, powietrza i innych bogactw naturalnych, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania podstawowych procesów ekologicznych i systemów podtrzymywania życia oraz zachowania i zapewnienia nieprzerwanego korzystania z gatunków genetycznych i różnorodności ekosystemu. Fundacja może prowadzić działalność gospodarczą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zakresie odpowiadającym celom Fundacji.
Zobacz nasze oferty pracy ›