Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
13.08.2022 13 sierpnia 2022

Starszy/a specjalista/ka ds. partnerstw strategicznych

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Fundacja WWF Polska Numer referencyjny: 159087 Data publikacji: 10 czerwca 2022 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: - Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Edukacja i komunikacja: Komunikacja społeczna, PR, dziennikarstwo
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Handel i sprzedaż

Opis stanowiska

Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • Opracowanie strategii współpracy WWF z sektorem spożywczym (sieci handlowe, producenci żywności, łańcuchy dostaw) na rzecz minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko przyrodnicze w oparciu o strategie i cele globalne WWF, a także wyniki przeprowadzonych badań
  • Rozwój inicjatyw WWF, tj. Polska Koalicja na rzecz Zrównoważonego Oleju Palmowego, Okrągły Stół na rzecz Zrównoważonego Rybołówstwa
  • Proaktywne rozwijanie silnych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi na wszystkich szczeblach i funkcjach w organizacji
  • Inicjowanie dialogów z potencjalnymi Partnerami Strategicznymi (biznesowymi), na rzecz zmiany praktyk biznesowych na bardziej zrównoważone, szczególnie w obszarach: zrównoważone rybołówstwo, praktyki rolne, certyfikacja oleju palmowego, redukcja śladu węglowego itd.
  • Reprezentacja WWF na spotkaniach z firmami (średnie i duże przedsiębiorstwa) oraz podczas kluczowych wydarzeń branżowych
  • Analiza szans i ryzyka potencjalnej współpracy z przedstawicielami sektora
  • Analiza i monitorowanie sytuacji rynkowej, szczególnie w obszarze zrównoważonego rozwoju, zlecanie i analiza badań
  • Efektywna współpraca z członkami Działu Partnerstw Strategicznych, Działu Komunikacji oraz Działu Ochrony Przyrody przy określonych zadaniach

Wymagania

Od idealnego/nej Pandy na tym stanowisku wymagamy:

  • Identyfikacji z misją i wartościami Fundacji 
  • Minimum 2-letniego doświadczenia pracy w branży spożywczej, np. na stanowisku kupca w sieci handlowej posiadającej minimum 250 punktów sprzedaży lub w dziale Key Account Modern Trade w firmie produkcyjnej FMCG/CPG/Fresh Food 
  • Doświadczenia w zarządzaniu projektami doradczymi i/lub multifunkcyjnymi – preferowane projekty z zakresu optymalizacji łańcucha dostaw w (supply chain) . 
  • Znajomości procesów i trendów polskich oraz globalnych sieci handlowych
  • Doświadczenia w prezentacjach na forum publicznym oraz do ścisłego grona executives w języku polskim i angielskim
  • Doświadczenia w zarządzaniu relacjami/klientami w środowisku komercyjnym lub charytatywnym
  • Kompleksowego zrozumienia sektora korporacyjnego i budowanie długoterminowych partnerstw w celu dostarczania wartości na różnych poziomach
  • Znajomości kluczowych zagadnień w zakresie ochrony przyrody, zrównoważonego rozwoju lub tematyki ESG
  • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego 
  • Umiejętności planowania, zarządzania projektami, prezentacji i komunikacji
  • Umiejętności negocjacyjnych i dyplomatycznych
  • Zdolności analitycznych i bardzo dobrej znajomości sztuki argumentacji
  • Proaktywnego podejścia i zorientowania na wynik, otwartości na dyskusje, dialog i nowe wyzwania 

Wyślij swoją kandydaturę

Ogłoszenie wygasło, aplikowanie nie jest już możliwe.

Fundacja WWF Polska

Celem Fundacji jest działanie zmierzające do ochrony  środowiska naturalnego i procesów ekologicznych, a zwłaszcza fauny i flory, krajobrazu, wód, gleby, powietrza i innych bogactw naturalnych, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania podstawowych procesów ekologicznych i systemów podtrzymywania życia oraz zachowania i zapewnienia nieprzerwanego korzystania z gatunków genetycznych i różnorodności ekosystemu. Fundacja może prowadzić działalność gospodarczą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zakresie odpowiadającym celom Fundacji.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony