Inspektor w Wydziale Monitorowania Inwestycji Drogowych
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 04.10.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
Pracodawca: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Numer referencyjny: 84763
Data publikacji: 24 września 2021
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Transport: Infrastruktura i rozwój lokalny
Zarządzanie środowiskiem: Oceny oddziaływania na środowisko
Transport: Infrastruktura i rozwój lokalny
Zarządzanie środowiskiem: Oceny oddziaływania na środowisko
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: inspektor w Wydziale Monitorowania Inwestycji Drogowych Oddziału GDDKiA w Warszawie.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządza i na bieżąco prowadzi ewidencje wykonywanych zadań oraz rozliczeń finansowych,
- prowadzi sprawy związane z aktualizacją harmonogramów poprzez nanoszenie miesięcznego wykonania robót dla zadania inwestycyjnego prowadzonego przez Oddział,
- współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi i Centralą w zakresie sprawozdawczości oraz rozliczeń inwestycji,
- monitoruje wdrażanie przez Wydział zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych oraz Centrali, prowadzi archiwizacje dokumentów związanych z kontrolami przeprowadzonymi w zakresie zadań Wydziału,
- współuczestniczy we współpracy z Kierownikami Projektów w monitoringu gwarancji należytego wykonania umowy,
- analizuje roszczenia i zagrożenia występujące na kontraktach,
- monitoruje sprawy związane z nieregulowaniem płatności na rzecz podwykonawców na zadaniach Zespołu Kierownika Projektu.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych, praca biurowa, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych, obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe,
budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Wymagania
Niezbędne:- Prawo jazdy kategorii B,
- Znajomość przepisów KPA, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska,
- Znajomość wytycznych wz. kwalifikowalności wydatków w ramach funduszy UE, znajomość warunków kontraktowych FIDIC,
- Umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Wykształcenie średnie ogólnobudowlane lub drogowe lub mostowe lub ekonomiczne,
- Znajomość zasad kosztorysowania,
- Przeszkolenie z zakresu finansowania, roszczeń, kwalifikowalności wydatków unijnych, rozliczania projektów unijnych, warunków kontraktowych FIDIC.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Termin składania dokumentów: 04.10.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach dróg krajowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Wykonuje on zadania zarządcy dróg krajowych oraz realizuje budżet państwa w zakresie dróg krajowych.
Zobacz nasze oferty pracy ›