Kierownik projektu w Wydziale Monitorowania Inwestycji Drogowych
Transport: Infrastruktura i rozwój lokalny
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne, Roboty publiczne, inżynieria lądowa
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: kierownik projektu w Wydziale Monitorowania Inwestycji Drogowych Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kieruje, nadzoruje, koordynuje i monitoruje prace Zespołu Kierownika Projektu związane z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz identyfikuje i ocenia ryzyka projektu, projektuje mechanizmy kontroli i działań ograniczających zidentyfikowane ryzyka, a także sprawuje nadzór nad bieżącym monitorowaniem oraz ocenia skuteczność podjętych działań,
- Współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi, w zakresie planowania, przygotowania, realizacji, finansowania, rozliczania zadania inwestycyjnego związanego z budową dróg i obiektów inżynierskich,
- Nadzoruje przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania i realizacji inwestycji oraz prowadzi spotkania informacyjno-techniczne, konsultacje społeczne,
- Wykonuje prawa i obowiązki Zamawiającego zgodnie z Warunkami Kontraktu oraz obowiązki wynikające z procedur warunkujących uzyskanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych, a także egzekwuje od Wykonawców wypełnienie zobowiązań wynikających z zawartych umów, sprawuje kontrolę nad nadzorami,
- Opiniuje i uzgadnia z właściwymi komórkami organizacyjnymi dokumenty kontraktowe tj. np. polecenia zmiany, umowy dodatkowe, umowy uzupełniające, roszczenia, zmiany technologiczne, programy badań laboratoryjnych itp.,
- Uczestniczy w naradach technicznych, komisjach technicznych i eksperckich,
- Wnioskuje o zamówienia dodatkowe i uzupełniające oraz nadzoruje przygotowanie rekomendacji działań w przypadku przedwczesnych terminów wygaśnięcia obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów,
- Nadzoruje sporządzenia rozliczenia zadania związanego z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz nadzoruje proces przejęcia środka trwałego i przygotowania materiałów do zgłoszenia do ubezpieczyciela nowo oddanych inwestycji w uzgodnieniu z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi, horyzont czasowy planowania – powyżej 1 kwartału do 1 roku, kontakty zewnętrzne kilka razy dziennie z wykonawcą robót w celu rozwiązywania bieżących problemów związanych zwłaszcza z akceptacją robót dodatkowych i zamiennych oraz monitorowaniem postępu robót, kontakty zewnętrzne kilka razy w tygodniu z nadzorem zewnętrznym w celu realizacji obowiązków zamawiającego i kontroli procesów zarządzania, kontakty zewnętrzne kilka razy w miesiącu z właściwymi terytorialnie władzami i instytucjami w sprawach związanych z decyzjami, pozwoleniami, uzgodnieniami, praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, budynek posiada windę, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, jednakże nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Wymagania
Niezbędne:- Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze budownictwa drogowego,
- Prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word,
- Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, FIDIC, ustawy o drogach publicznych oraz prawa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich,
- Kompetencje: zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami, świadomość kosztów, zorientowanie na osiąganie celów, skuteczna komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe budowlane lub drogowe lub mostowe,
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze projektowania lub realizacji inwestycji prowadzonych według zasad FIDIC,
- Studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami,
- Uprawnienia projektowe lub wykonawcze.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Kopia uprawnień projektowych lub wykonawczych,
- Kopie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych.
Termin składania dokumentów: 02.06.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze : ustalony mnożnik kwoty bazowej maksymalnie do 3,40.