Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
25.04.2024 25 kwietnia 2024

Specjalista ds. geodezji

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Numer referencyjny: 49008 Data publikacji: 10 czerwca 2019 Lokalizacja: Białystok - Podlaskie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Prawo i administracja

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Nieruchomości Oddziału GDDKiA w Białymstoku.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Prowadzenie działań w celu ujawnienia w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości: podziałów nieruchomości, zmiany użytków, przeniesienia własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienia/wygaszenie tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz Generalnej Dyrekcji,
  • Prowadzenie kontroli wykonawstwa, merytoryczne odbiory i rozliczanie zleconych robót geodezyjnych i geodezyjno-prawnych, współpraca w opracowaniu dokumentacji projektowej i geodezyjnej do decyzji ZRID; przygotowanie dokumentacji geodezyjnej do przekazania placu budowy,
  • Przygotowanie oświadczeń o prawie do dysponowania terenem na cele budowlane dla potrzeb drogownictwa, współpraca z zewnętrznymi wykonawcami w procesie uzyskiwania prawa do terenu pod planowane inwestycje w celu przygotowania inwestycji do realizacji,
  • Regulacja stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe oraz prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości zamiennych oraz z wynajmowaniem lokali zamiennych,
  • Przygotowywanie dokumentów oraz pozyskiwanie nieruchomości w drodze umów cywilno-prawnych na potrzeby drogownictw, nabywanie działek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości zamiennych,
  • Udział w konsultacjach społecznych, nadzór nad budynkami nabytymi pod inwestycje,
  • Współpraca z właściwymi organami w zakresie realizacji prac scaleniowych i scaleniowo – wymiennych, udział w radach technicznych, ZOPI i KOPI oraz konsultacjach społecznych,
  • Prowadzenie archiwum dokumentacji geodezyjno–prawnej.

Warunki pracy:
  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
  • stres związany z wykonywanymi czynnościami,
  • praca w biurze i częściowo w terenie,
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
  • prowadzenie samochodu służbowego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • budynek Oddziału i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
  • platforma dla osób niepełnosprawnych na poziom parteru, brak windy do pomieszczeń biurowych na piętrze,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy: Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i/lub gospodarki nieruchomościami i/lub gospodarki przestrzennej.
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu: specustawy drogowej, geodezji, gospodarki nieruchomościami, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe geodezyjne,
  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej.
  • Szkolenia z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego, gospodarki nieruchomościami, przepisów o przygotowaniu i realizacji inwestycji drogowych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość przepisów związanych z procesem inwestycyjnym, znajomość zasad wyceny nieruchomości,

Oferujemy

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
  • w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
  • z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin składania dokumentów: 18.06.2019
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Informacja o metodach naboru:
  • weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
  • test wiedzy (uzależniony od liczby kandydatów),
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres .bialystok.rekrutacja@gddkia.gov.pl. Podając w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 85 664 58 29.

Oddział GDDKiA w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2
15-703 Białystok

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach dróg krajowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Wykonuje on zadania zarządcy dróg krajowych oraz realizuje budżet państwa w zakresie dróg krajowych.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony