Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
20.04.2024 20 kwietnia 2024

Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Numer referencyjny: na zastępstwo SPEC. ds. monitoringu i sprawozdawczości I3 Data publikacji: 07 sierpnia 2019 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Nieruchomości Oddziału GDDKiA w Warszawie.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • sporządzanie zestawienia dotyczącego stanu przygotowania inwestycji w szczególności w zakresie nabywania nieruchomości niezbędnych do zajęcia pod pas drogowy,
  • aktualizowanie ewidencji aktywów trwałych w wewnętrznym systemie informatycznym Oddziału (SAP) poprzez zakładanie składników aktywów trwałych dla działek stanowiących własność Skarbu Państwa na podstawie ostatecznych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
  • prowadzenie monitoringu i uzgadnianie stanu wydanych środków w wymaganych okresach sprawozdawczych dla poszczególnych inwestycji,
  • aktualizowanie w wymaganych okresach sprawozdawczych danych dotyczących nieruchomości w Centralnym Zasobie Danych,
  • przygotowywanie i uzgadnianie projektów harmonogramów płatności w wymaganych okresach rozliczeniowych dla poszczególnych inwestycji w zależności od źródeł finansowania,
  • sporządzanie zestawień niezbędnych do wystawiania dowodów przyjęcia środka trwałego (OT) dla działek, dla których zostały założone składniki aktywów trwałych w wewnętrznym systemie informatycznym Oddziału (SAP),
  • uzgadnianie i opracowanie zapotrzebowania na wewnętrznym systemie informatycznym Oddziału (SAP),
  • uzyskiwanie niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym załatwianie skarg i wniosków.

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,
  • wyjazdy służbowe,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji lub gospodarki nieruchomościami lub gospodarki przestrzennej,
  • Znajomość przepisów prawnych z zakresu: ,,specustawy” drogowej, geodezji, gospodarki nieruchomościami, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiągania celów, współpraca, komunikacja.
  • prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie: ekonomii, gospodarki nieruchomościami, administracji lub geodezji,
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej,
  • Przeszkolenie z zakresu: gospodarki nieruchomościami, postępowania administracyjnego, procedur dot. kwalifikowalności środków do refundacji z funduszy UE,
  • znajomość przepisów związanych z procesem inwestycyjnym,
  • znajomość zasad wyceny nieruchomości,
  • Znajomość języków obcych: j. angielski w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin składania dokumentów: 19.08.2019
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informacja o metodach naboru:
weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
test wiedzy (w przypadku powyżej 10 kandydatów spełniających wymagania formalne),
rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres warszawa.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 209-23-71

GDDKiA Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach dróg krajowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Wykonuje on zadania zarządcy dróg krajowych oraz realizuje budżet państwa w zakresie dróg krajowych.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony