Specjalista w Wydziale ds. Monitorowania Inwestycji Drogowych
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
85-085 Bydgoszcz ul. Fordońska 6
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 25.05.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
Pracodawca: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Numer referencyjny: 78216
Data publikacji: 13 maja 2021
Lokalizacja: Bydgoszcz - Kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Transport: Infrastruktura i rozwój lokalny
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Ekonomia, finanse
Transport: Infrastruktura i rozwój lokalny
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Ekonomia, finanse
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale ds. Monitorowania Inwestycji Drogowych Oddziału w Bydgoszczy.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządza i prowadzi ewidencje wykonywanych zadań oraz rozliczeń finansowych,
- Prowadzi sprawy związane z aktualizacją harmonogramów poprzez nanoszenie miesięcznego wykonania robót dla zadania inwestycyjnego prowadzonego przez Oddział,
- Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi i Centrali w zakresie sprawozdawczości oraz rozliczeń inwestycji,
- Monitoruje wdrażanie przez Zespoły Kierownika Projektu zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych oraz Centrali,
- Bierze udział we współpracy z Kierownikami projektu w monitoringu gwarancji należytego wykonania umowy,
- Analizuje roszczenia i zagrożenia występujących na kontraktach,
- Monitoruje sprawy związane z nieregulowaniem płatności na rzecz podwykonawców na zadaniach Zespołu Kierownika Projektu.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
- Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych,
- Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, a także nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
85-085 Bydgoszcz ul. Fordońska 6
Wymagania
Niezbędne:- Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji drogowych,
- Znajomość przepisów z zakresu: KPA, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska,
- Znajomość wytycznych wz. kwalifikowalności wydatków w ramach funduszy UE,
- Znajomość warunków kontraktowych FIDIC,
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- Kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe techniczne drogowe lub budowlane,
- Studia podyplomowe w zakresie zarządzania inwestycjami,
- Przeszkolenie z zakresu: finansowania, roszczeń, kwalifikowalności wydatków unijnych, rozliczania projektów unijnych, warunków kontraktowych FIDIC,
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość zasad kosztorysowania.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopia świadectwa potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych,
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
Termin składania dokumentów: 25.05.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach dróg krajowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Wykonuje on zadania zarządcy dróg krajowych oraz realizuje budżet państwa w zakresie dróg krajowych.
Zobacz nasze oferty pracy ›