Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
29.03.2024 29 marca 2024

Specjalista w Zespole ds. Środowiska

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Numer referencyjny: 52678 Data publikacji: 19 sierpnia 2019 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole
Transport: Zarządzanie informacją
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Zespole ds. Środowiska.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • weryfikacja i uzgadnianie dokumentacji środowiskowej na etapie Studium Techniczno-Ekonomiczno–Środowiskowego oraz dla wybranych inwestycji przed uzyskaniem decyzji ZRID/PnB,
  • weryfikacja i opiniowanie zgodności projektu budowlanego dla wybranych inwestycji z założeniami zawartymi w raporcie o oddziaływaniu na środowisko w zakresie zagospodarowania terenu i projektu zieleni. Kontrola wykonywania zaleceń wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych i wydanych decyzji administracyjnych (w zakresie ochrony środowiska szczególnie w odniesieniu do projektów współfinansowanych ze środków UE),
  • weryfikacja pod względem merytorycznym Programów Funkcjonalno – Użytkowych dla wybranych inwestycji drogowych w zakresie zagadnień związanych z ochroną środowiska,
  • weryfikacja i opiniowanie pod względem merytorycznym Programów Inwestycji w zakresie kwestii związanych z ochroną środowiska oraz uzgadnianie Programów Inwestycji w zakresie urządzeń ochrony środowiska,
  • opiniowanie, analizowanie oraz interpretowanie aktów prawnych oraz dokumentów strategicznych z zakresu ochrony środowiska oraz innych dokumentów przygotowanych przez inne resorty (przede wszystkim resort środowiska),
  • udział przy opracowywaniu projektów wewnętrznych i zewnętrznych aktów prawnych, przekazywanie uwag, w sytuacji stwierdzonej potrzeby zmian przepisów w zakresie ochrony środowiska, które są przekazywane do odpowiednich resortów,
  • monitoring przebiegu postępowań administracyjnych na etapie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz postępowania ws. ponownej oceny oddziaływania na środowisko,
  • udzielanie odpowiedzi na skargi, interpelacje i zapytania związane z udostępnianiem informacji publicznych, informacji o środowisku oraz zagadnieniami środowiskowymi w odniesieniu do dróg krajowych.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
  • większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
  • praca w siedzibie urzędu,
  • praca administracyjno-biurowa, wymagająca szczególnej koncentracji i samodzielności.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • praca przy użyciu urządzeń takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
  • praca w budynku wielopiętrowym, stanowisko pracy zlokalizowane w wieloosobowym pokoju biurowym,
  • budynek wyposażony jest w windy, klatka schodowa z szybami windowymi oddzielona drzwiami z samozamykaczem
  • pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze budynku,
  • w trakcie wykonywania obowiązków wymagane jest poruszanie się po różnych poziomach budynku biurowego.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska lub nauk przyrodniczych,
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze ochrona środowiska,
  • wiedza specjalistyczna z zakresu prawa ochrony środowiska,
  • znajomość przepisów prawa określających procedurę oceny oddziaływania na środowisko, w szczególności ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
  • znajomość ustawy o ochronie przyrody oraz aktów wykonawczych,
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi programów MS Word oraz MS Excel w stopniu średniozaawansowanym,
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w obszarze ochrona środowiska i/lub doświadczenie w pracy przy opracowywaniu dokumentacji środowiskowej,
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • przeszkolenie z zakresu oddziaływania na środowisko,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
  • umiejętność obsługi specjalistycznego oprogramowania typu GIS na poziomie podstawowym.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin składania dokumentów: 26.08.2019
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Pracownikowi oferujemy:
 stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
 dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
 trzynaste wynagrodzenie,
 ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
 skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
 pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
 dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
 możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Inne informacje:
Stanowisko współfinansowane ze środków UE

Informacja o metodach naboru:
analiza dokumentów pod względem formalnym,
możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy,
rozmowa kwalifikacyjna,

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową , pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 375 86 18 oraz 22 375 87 14

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach dróg krajowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Wykonuje on zadania zarządcy dróg krajowych oraz realizuje budżet państwa w zakresie dróg krajowych.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony