Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
20.04.2024 20 kwietnia 2024

Starszy inspektor ds. koordynowania i monitorowania działań związanych z realizacją Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Numer referencyjny: F-3 Data publikacji: 03 października 2018 Lokalizacja: Wrocław - Dolnośląskie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Finansowanie, dotacje

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy inspektor w Stanowisku ds. koordynacji PT POIiŚ Oddziału GDDKiA we Wrocławiu.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Koordynowanie działań związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w zakresie pozyskiwania tych środków i zarządzania finansowego, m. in. poprzez udział w przygotowywaniu opisów stanowisk pracy i dokumentów służących rozliczeniu finansowemu projektów we współpracy z odpowiednimi komórkami Oddziału GDDKiA oraz stały monitoring prawidłowości wykorzystywania środków finansowych przyznanych Oddziałowi, w celu zapewnienia prawidłowego wykorzystania środków przyznanych na realizację projektów współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
  • Monitorowanie Planów Działań Pomocy Technicznej (PD) Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w zakresie postępu rzeczowo – finansowego oraz prawidłowości wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na realizację, w tym monitorowanie m. in. postępowań w sprawie udzielenia zamówień publicznych oraz sporządzanie dla Centrali GDDKiA niezbędnych informacji i sprawozdań w tym zakresie,
  • Koordynowanie działań komórek organizacyjnych Oddziału związanych z realizacją PD, w tym m. in. współpraca w sprawach związanych z finansową stroną wdrażania PD poprzez udział przy opracowaniu zestawień stanowisk finansowanych z PT POIiŚ, opisywanie oraz księgowanie faktur bądź innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej oraz wykonywanie analiz dotyczących PT POIiŚ, w celu prowadzenia bieżącego monitoringu i dostarczenia aktualnej informacji oraz zapewnienia prawidłowej realizacji PD,
  • Przygotowywanie materiałów w zakresie wskazanym przez Centralę GDDKiA do wniosku o płatność dla projektów realizowanych w ramach POIiŚ, w celu rozliczenia poniesionych wydatków w ramach POIiŚ,
  • Współpraca przy opracowywaniu zestawienia etatomiesięcy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Centralę GDDKiA/Instytucje Pośredniczące POIiŚ sektora transportu i przekazywanie do Centrali GDDKiA aktualnych danych dotyczących wykorzystania środków PT POIiŚ,
  • Opracowywanie informacji i przygotowywanie niezbędnych dokumentów na potrzeby kontroli przeprowadzonej w Oddziale przez uprawnione instytucje w zakresie spraw związanych z realizacją projektów POIiŚ, w celu zapewnienia odpowiedniej współpracy z organami kontroli,
  • Przygotowywanie, prowadzenie, przekazywanie i udzielanie interpretacji w zakresie instrukcji wykonawczych przekazywanych z Centrali GDDKiA dla projektów PT POIiŚ, a także udział w spotkaniach zespołów, koordynatorów ds. pomocy technicznej POIiŚ, w celu planowania działań związanych z realizacją PD.

Warunki pracy:
  • Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,
  • Praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy , warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • Wyjazdy służbowe krajowe,
  • Obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe,
  • Wiedza z zakresu funduszy UE,
  • Znajomość zagadnień z zakresu stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office,
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne i/lub administracyjne,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zagadnień związanych z funduszami UE,
  • Wiedza z zakresu ustawy o finansach publicznych.

Oferujemy

Pracownikom oferujemy:
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Trzynaste wynagrodzenie,
  • Ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • Skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin składania dokumentów: 15.10.2018
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja o metodach naboru:

I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
II etap - pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej,
III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: ustalone wg mnożnika kwoty bazowej max.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres wroclaw.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając w tytule maila numer ogłoszenia. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (071) 33-47-350.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach dróg krajowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Wykonuje on zadania zarządcy dróg krajowych oraz realizuje budżet państwa w zakresie dróg krajowych.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony