Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
25.06.2021 25 czerwca 2021

Starszy specjalista w Departamencie Przygotowania i Realizacji Inwestycji

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Numer referencyjny: 77882 Data publikacji: 06 maja 2021 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: - Branże:
Budownictwo i architektura: Projektowanie budynków, nadzór nad budową, Diagnostyka, audyty, certyfikaty, normy
Zarządzanie środowiskiem: Prawo i przepisy

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy specjalista w Departamencie Przygotowania i Realizacji Inwestycji, Wydział Realizacji Inwestycji,.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Dokonuje analizy dokumentów i spraw związanych z realizacją kontraktów, ocenia postęp prac projektowych i Robót budowlanych w odniesieniu do założeń kontraktowych, w miarę potrzeb uczestniczy w Radach Technicznych, objazdach Placu Budowy,
  • Przygotowuje propozycje odpowiedzi w sprawach wymagających stanowiska Zamawiającego, m.in. w zakresie roszczeń, aneksów, robót uzupełniających i dodatkowych oraz monitoruje przygotowane stanowiska w zakresie zmian,
  • Współpracuje z Kierownikami Projektów w sprawach związanych z realizacją kontraktów,
  • Współpracuje w opracowywaniu, aktualizacji i opiniowaniu projektów procedur i wytycznych w zakresie dotyczącym działań i kompetencji Departamentu Przygotowania i Realizacji Inwestycji,
  • Przygotowuje dokumenty, stanowiska i współpracuje z komórkami organizacyjnymi GDDKiA w zakresie, m.in.: ugód, sporów, audytów oraz kontroli dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych,
  • Prowadzi weryfikację dokumentacji przetargowej dla umów na projekt i roboty budowlane, roboty budowlane oraz nadzór inwestorski w zakresie kompetencji Departamentu Przygotowania i Realizacji Inwestycji,
  • Bierze udział w opiniowaniu dokumentów o charakterze legislacyjnym.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • Krajowe wyjazdy służbowe,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • Praca pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów,
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
  • Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • Budynek wyposażony w windy,
  • Budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo z uwagi na drzwi z samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi.

Wymagania

Niezbędne:
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji procesu inwestycyjnego,
  • Znajomość ustaw: o drogach publicznych, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych,
  • Znajomość Warunków Kontraktu FIDIC,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność: rozwiązywania problemów, przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, analizowania i wnioskowania, interpretacji przepisów i stosowanych ustaw,
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
  • Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa lądowego,
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji procesu inwestycyjnego w budownictwie drogowo-mostowym,
  • Uprawnienia budowlane,
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym (B2).

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Kopia uprawnień budowlanych.

Termin składania dokumentów: 19.05.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, nie wynosi co najmniej 6%.
  • Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.

Wyślij swoją kandydaturę

Ogłoszenie wygasło, aplikowanie nie jest już możliwe.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach dróg krajowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Wykonuje on zadania zarządcy dróg krajowych oraz realizuje budżet państwa w zakresie dróg krajowych.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony