Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
29.11.2023 29 listopada 2023

Główny specjalista ds. BHP w Biurze Dyrektora Generalnego

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie Numer referencyjny: 127457 Data publikacji: 21 września 2023 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: - Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: BHP

Opis stanowiska

Wymiar etatu: 1/2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje i organizuje pracę służby BHP w urzędzie;
  • Prowadzi i dokumentuje kontrolę warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, sporządza okresowe analizy stanu BHP, w tym informuje o występujących zagrożeniach i ryzykach oraz przedstawia propozycję przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, w tym przygotowuje projekty stosownych regulacji wewnętrznych;
  • Prowadzi szkolenia wstępne – instruktaż ogólny w zakresie BHP dla nowo zatrudnionych pracowników, stażystów, praktykantów oraz wolontariuszy;
  • Bierze udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, monitorowaniu oraz nanoszeniu zmian w kartach analiz ryzyka;
  • Prowadzi rejestr i dokumentację z zakresu spraw bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • Bierze udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących planowanych prac modernizacyjnych, remontowych i inwestycyjnych oraz bierze udział w przekazywaniu do użytkowania przebudowanych (remontowanych) obiektów albo ich części oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;
  • Prowadzi sprawy związane z rozliczeniem kosztów zakupu okularów korygujących wzrok;
  • Ustala okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy, wypadków traktowanych na równi z wypadkami przy pracy, w drodze do pracy oraz w drodze z pracy;
  • Monitoruje wykorzystanie budżetu medycyny pracy, w tym potwierdzanie zgodności wystawionych faktur z faktycznie zrealizowanymi badaniami;
  • Wystawia skierowania na badania okresowe pracowników we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych, w tym prowadzi rejestr wystawionych skierowań;
  • Współdziała w zakresie przydziału i gospodarowania środkami ochrony indywidualnej, odzieżą i obuwiem roboczym, w tym na bieżąco analizuje potrzeby oraz analizuje wykonanie i zaangażowanie wydatków budżetowych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Budynek urzędu niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak podjazdów.

Wymagania

Niezbędne:

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP albo wyższe i studia podyplomowe w zakresie BHP;
  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy: Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w realizacji zadań służby BHP;
  • Znajomość przepisów regulujących obowiązki pracodawcy w zakresie BHP;
  • Znajomość przepisów regulujących uprawnienia i obowiązki służby BHP;
  • Umiejętność współpracy;
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów;
  • Rzetelność;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office;
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • Korzystanie z pełni praw publicznych;
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:

  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny;
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy;
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.

Termin składania dokumentów: 01.10.2023
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje:

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%;
  • Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami;
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dokumenty można składać:

  • W formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ;
  • W formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacje@gios.gov.pl. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń.

Kandydatki/kandydaci, którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.

Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.

UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również osoby niepełnosprawne.

Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.22 369-17-64, 22 369-17-75.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Misją Inspekcji Ochrony Środowiska jest kontrola podmiotów gospodarczych, tak, by korzystanie ze środowiska odbywało się z poszanowaniem ogólnie przyjętych zasad i norm w tym zakresie, monitorowanie i ocena stanu środowiska oraz dostarczanie społeczeństwu i władzy publicznej informacji o środowisku.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony