Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
23.04.2024 23 kwietnia 2024

Główny specjalista ds. monitoringu hałasu

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie Numer referencyjny: WK/DM/2/18 Data publikacji: 19 lutego 2018 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 3-5 lat Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Pomiary, badania, monitoring, Prawo i przepisy
Planowanie przestrzenne: Dźwięk, hałas i akustyka

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: główny specjalista w Departamencie Monitoringu, Ocen i Prognoz Stanu Środowiska.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracami badawczo-pomiarowymi oraz innymi pracami związanymi z organizacją i funkcjonowaniem monitoringu hałasu zgodnie z wymogami Ramowej Dyrektywy Hałasowej.
  • Analizowanie przepisów UE i innych zobowiązań międzynarodowych z zakresu monitoringu hałasu i opracowywanie z uwzględnieniem tych przepisów projektów aktów prawnych, lub modyfikacji istniejących przepisów, oraz oceny skutków regulacji dotyczących monitoringu hałasu w ramach krajowego procesu legislacyjnego, w tym udział w transpozycji odpowiednich przepisów unijnych do prawodawstwa krajowego; udział w pracach resortowych zespołów do spraw zmian prawnych w zakresie oceny i zarządzania poziomem hałasu; opracowywanie projektów stanowisk negocjacyjnych w przedmiotowym zakresie oraz opiniowanie projektów aktów prawnych.
  • Inicjowanie procesu pozyskiwania środków na realizację zadań oraz opracowywanie wniosków o ich sfinansowanie i rozliczanie merytoryczne umów zawieranych z jednostkami finansującymi.
  • Opracowywanie odpowiednich części programów Państwowego Monitoringu Środowiska w oparciu o analizy potrzeb wynikających z przepisów prawodawstwa polskiego, przepisów UE w celu określenia średniookresowych zadań dla jednostek Inspekcji i innych jednostek uczestniczących w realizacji PMŚ. Opracowywanie projektów opinii odnośnie wojewódzkich programów monitoringu w zakresie merytorycznym stanowiska w celu zapewnienia ich spójności z programem PMŚ.
  • Opracowywanie raportów, artykułów, analiz problemowych, komunikatów, publikacji i bieżących informacji dotyczących stanu akustycznego środowiska, a także działalności Departamentu MOiPSŚ w zakresie monitoringu hałasu dla potrzeb administracji rządowej oraz społeczeństwa wraz z aktualizacją informacji dla serwisu internetowego GIOŚ w zakresie merytorycznym stanowiska.
  • Udział w planowaniu i realizacji prac związanych z wdrażaniem i rozwojem systemu gromadzenia, raportowania i udostępniania danych w ramach bazy EHAŁAS.

Warunki pracy:
  • praca przy komputerze, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy są zróżnicowane, mogą nie być dostosowane do wymagań osób niepełnosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie - inżynieria środowiska, fizyka
  • Powyżej 3 lat pracy w obszarze ochrony środowiska (w administracji rządowej / samorządowej/jednostce naukowo badawczej lub sektorze prywatnym)
  • Znajomość języków obcych: język angielski, poziom A2
  • Biegła znajomość obsługi komputera pakiet MS Office, Internet
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska w szczególności w zakresie ochrony przed hałasem; znajomość dyrektywy 2002/49/WE
  • Znajomość obsługi programów GIS
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze badań stanu akustycznego w środowisku

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości oprogramowania GIS.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin składania dokumentów: 01.03.2018
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Na stronie www.gios.gov.pl w zakładce bip/praca/wolne stanowiska pracy w GIOŚ, znajduje się wzór oświadczenia do celów rekrutacji, natomiast w zakładce bip/praca/procedury naboru/pozostałe stanowiska w służbie cywilnej można zapoznać się z zasadami naboru obowiązującymi w GIOŚ.

UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również
osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.22 369-22-21.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Misją Inspekcji Ochrony Środowiska jest kontrola podmiotów gospodarczych, tak, by korzystanie ze środowiska odbywało się z poszanowaniem ogólnie przyjętych zasad i norm w tym zakresie, monitorowanie i ocena stanu środowiska oraz dostarczanie społeczeństwu i władzy publicznej informacji o środowisku.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony