
Referendarz w Departamencie Monitoringu Środowiska

Powietrze i klimat: Zanieczyszczenie powietrza (badania, monitoring)
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przygotowuje i udostępnia informacje z zakresu monitoringu jakości powietrza, w tym informacje o jakości powietrza oraz informacje o tle substancji w powietrzu;
- Przygotowuje informacje o jakości powietrza dla WCZK oraz RCB;
- Wspomaga wykonywanie rocznych ocen jakości powietrza, pełni rolę użytkownika krajowego bazy danych JPOAT oraz rolę operatora wojewódzkiego bazy CAS;
- Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących oraz obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami na poziomie RWMŚ;
- Prowadzi obsługę adresu poczty elektronicznej Wydziału oraz telefonu, wykonuje skanowanie korespondencji przychodzącej oraz mającej wyjść z Wydziału oraz prowadzi obsługę nadania przesyłek pocztowych i kurierskich Wydziału, w tym prowadzi elektroniczną książkę nadawczą korespondencji oraz przewozi przesyłki do wskazanego urzędu pocztowego;
- Prowadzi korespondencję dotyczącą spraw organizacyjno-administracyjnych i kancelaryjnych z centralą DMŚ;
- Przygotowuje dokumenty Wydziału do archiwizacji, w tym sporządza spisy zdawczo-odbiorcze dokumentów do Archiwum Zakładowego oraz przygotowuje i kompletuje, opisuje teczki archiwalne zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
- Sporządza zapotrzebowanie na materiały biurowe i eksploatacyjne w Wydziale.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca w terenie;
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
- Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe;
- Zagrożenie korupcją;
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;
- Stres i praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz windę (brak przystosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych).
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe;
- Prawo jazdy kat. B;
- Biegła znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office, Internet;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego;
- Korzystanie z pełni praw publicznych;
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
- Znajomość specjalistycznego programu SOD, obsługi kancelaryjnej korespondencji lub EZD;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność dobrego organizowania swojej pracy oraz efektywnego zarządzania czasem, asertywność, odporność na stres.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- Kopia prawa jazdy kat. B;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;
- Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu znajomości specjalistycznego programu SOD, obsługi kancelaryjnej korespondencji lub EZD.
Termin składania dokumentów: 06.06.2023
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%;
- Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami;
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty można składać:
- W formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ;
- W formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacje@gios.gov.pl. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń.
Kandydatki/kandydaci, którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również osoby niepełnosprawne.
Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
