
Referendarz w Departamencie Monitoringu Środowiska

Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzi sprawy związane z obsługą korespondencji wychodzącej i przychodzącej do DMŚ w systemach SOD (System Obiegu Dokumentów) oraz EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją) oraz innych spraw kancelaryjno – administracyjnych;
- Bierze udział, pod nadzorem przełożonego, w realizacji zadań na stanowisku planistyczno-finansowym w zakresie współpracy z Regionalnymi Wydziałami Monitoringu Środowiska;
- Pełni rolę koordynatora wdrażania systemu EZD w departamencie w zakresie modułu „sekretariat” i modułu „kancelaria” w zakresie, w jakim dotyczy on DMŚ oraz prowadzi skład chronologiczny w zakresie korespondencji wpływającej do sekretariatu DMŚ zgodnie z wymaganiami systemu EZD;
- Przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Departamentu, a także ewidencjonuje i śledzi stan ich realizacji m.in. przy użyciu narzędzi elektronicznych;
- Sporządza zbiorcze informacje dotyczące funkcjonowania Departamentu oraz notatki ze spotkań Departamentu, kompletuje i przechowuje dokumenty dotyczące spraw administracyjnych, finansowych i kancelaryjnych departamentu, a także archiwizuje i przekazuje je do archiwum zakładowego.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych;
- Stres i praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz windę (brak przystosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych).
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe;
- Biegła znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office, Internet;
- Znajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska;
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego;
- Korzystanie z pełni praw publicznych;
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelarii, sekretariatu, spraw administracyjnych;
- Przeszkolenie z zakresu specjalistycznego programu do obsługi kancelaryjnej korespondencji.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Termin składania dokumentów: 25.09.2023
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%;
- Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami;
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty można składać:
- W formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ;
- W formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacje@gios.gov.pl. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń.
Kandydatki/kandydaci, którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również osoby niepełnosprawne.
Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
