Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
WiÄ™cej  ›
26.04.2024 26 kwietnia 2024

Specjalista ds. planowania i nadzoru nad danymi wprowadzanymi do ISK

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie Numer referencyjny: 63/DI/2020 Data publikacji: 06 lipca 2020 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Administracja, Prawo i przepisy

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Departamencie Inspekcji.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Nadzór nad funkcjonowaniem Informatycznego Systemu Kontroli (ISK) w tym nad: sÅ‚ownikami, dokumentacjÄ… oraz prawidÅ‚owym wprowadzaniem danych przez wojewódzkie inspektoraty ochrony Å›rodowiska a także nad mapÄ… „Kontrole IOÅš”. Doskonalenie funkcjonowania ISK.
  • SporzÄ…dz0anie analiz, raportów, wytycznych itp. zwiÄ…zanych z realizacjÄ… obowiÄ…zków planistycznych i statystycznych dotyczÄ…cych dziaÅ‚alnoÅ›ci kontrolnej Inspekcji.
  • Przygotowanie dokumentacji kontrolnej i udziaÅ‚ w kontrolach w wojewódzkich inspektoratach ochrony Å›rodowiska, zwÅ‚aszcza w zakresie oceny wdrożenia Informatycznego Systemu Kontroli, w tym opracowanie dokumentacji pokontrolnej.
  • Tworzenie raportów przy użyciu programu Ocean Gen Rap
  • Realizacja bieżących zadaÅ„, w szczególnoÅ›ci w zakresie nadzoru nad opracowywanymi w Wydziale Inspekcji wytycznymi do cykli kontrolnych, oraz ogólnymi kierunkami dziaÅ‚alnoÅ›ci kontrolnej w zakresie stosowania procedur wynikajÄ…cych z Informatycznego Systemu Kontroli. Organizacja i uczestnictwo oraz prowadzenie szkoleÅ„ dla pracowników WIOÅš z zakresu użytkowania Informatycznego Systemu Kontroli, a także udziaÅ‚ w kontrolach wojewódzkich inspektoratów ochrony Å›rodowiska w zakresie stosowania Informatycznego Systemu Kontroli, opracowanie prezentacji z powyższego zakresu, a nastÄ™pne przekazywanie wyników na forach publicznych, np. w trakcie szkoleÅ„.
  • UdziaÅ‚ w opiniowaniu aktów prawnych oraz innych dokumentów oraz sporzÄ…dzanie i przedstawianie kierownictwu i innym organom propozycji zmian przepisów prawa z zakresu podejmowania i procedowania kontroli w celu wyeliminowania zagadnieÅ„ problematycznych.
  • UdziaÅ‚ w wykonywaniu kontroli użytkowników Å›rodowiska.

Warunki pracy:
  • praca przy komputerze
  • wyjazdy sÅ‚użbowe krajowe i zagraniczne
  • budynek i pomieszczenia urzÄ™du dostosowane do potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych poruszajÄ…cych siÄ™ na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokoÅ›ci,
  • w trakcie wyjazdów sÅ‚użbowych warunki Å›wiadczenia pracy sÄ… zróżnicowane, mogÄ… nie być dostosowane do wymagaÅ„ osób niepeÅ‚nosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:
  • WyksztaÅ‚cenie: wyższe w obszarze ochrony Å›rodowiska
  • 1 rok doÅ›wiadczenia zawodowego w obszarze ochrony Å›rodowiska lub administracji publicznej
  • Znajomość jÄ™zyka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość polskich przepisów ochrony Å›rodowiska
  • Znajomość ustawowych zadaÅ„ i kompetencji organów Inspekcji Ochrony Åšrodowiska
  • Znajomość przepisów Prawo przedsiÄ™biorców
  • Znajomość przepisów Kpa
  • UmiejÄ™tność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce
  • BiegÅ‚a znajomość obsÅ‚ugi komputera w Å›rodowisku Windows (Microsoft Word, Excel, PowerPoint) oraz poruszania siÄ™ w Internecie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z peÅ‚ni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyÅ›lne przestÄ™pstwo lub umyÅ›lne przestÄ™pstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • UmiejÄ™tność obsÅ‚ugi oprogramowania Gen Rap
  • ObsÅ‚uga programów: Legalis, LEX
  • Znajomość systemów informacji przestrzennej oraz ich obsÅ‚ugi – ArcGIS
  • UmiejÄ™tność opracowywania zestawieÅ„ statystycznych

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagania niezbÄ™dnego w zakresie wyksztaÅ‚cenia
  • Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagania niezbÄ™dnego w zakresie doÅ›wiadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych znajomość jÄ™zyka obcego na wymaganym poziomie lub oÅ›wiadczenie kandydata
  • OÅ›wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • OÅ›wiadczenie o korzystaniu z peÅ‚ni praw publicznych
  • OÅ›wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyÅ›lne przestÄ™pstwo lub umyÅ›lne przestÄ™pstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzajÄ…cego niepeÅ‚nosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzajÄ…cych skorzystać z pierwszeÅ„stwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdÄ… siÄ™ w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin skÅ‚adania dokumentów: 20.07.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym datÄ™ upublicznienia ogÅ‚oszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w urzÄ™dzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnianiu osób niepeÅ‚nosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeÅ„stwo dla osób z niepeÅ‚nosprawnoÅ›ciami


W miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym datÄ™ upublicznienia ogÅ‚oszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w urzÄ™dzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnianiu osób niepeÅ‚nosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urzÄ…d jest pracodawcÄ… równych szans i wszystkie aplikacje sÄ… rozważane z równÄ… uwagÄ… bez wzglÄ™du na pÅ‚eć, wiek, niepeÅ‚nosprawność, rasÄ™, narodowość, przekonania polityczne, przynależność zwiÄ…zkowÄ…, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualnÄ… czy też jakÄ…kolwiek innÄ… cechÄ™ prawnie chronionÄ….

Dokumenty można składać:
w formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ
w formie elektronicznej za poÅ›rednictwem: Elektronicznej Platformy UsÅ‚ug Administracji Publicznej (e PUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacje@gios.gov.pl. W przypadku przesyÅ‚ania dokumentów za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej należy przesÅ‚ać skany wÅ‚asnorÄ™cznie podpisanych oÅ›wiadczeÅ„
Kandydatki/kandydaci , którzy skÅ‚adajÄ… dokumenty za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziaÅ‚u w naborze, sÄ… zobowiÄ…zani dostarczyć oryginaÅ‚y wÅ‚asnorÄ™cznie podpisanych oÅ›wiadczeÅ„ najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
UWAGA: GÅ‚ówny Inspektorat Ochrony Åšrodowiska zaprasza do udziaÅ‚u w rekrutacji również osoby niepeÅ‚nosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.22 369-22-21.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalnÄ… publikacjÄ…

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

MisjÄ… Inspekcji Ochrony Åšrodowiska jest kontrola podmiotów gospodarczych, tak, by korzystanie ze Å›rodowiska odbywaÅ‚o siÄ™ z poszanowaniem ogólnie przyjÄ™tych zasad i norm w tym zakresie, monitorowanie i ocena stanu Å›rodowiska oraz dostarczanie spoÅ‚eczeÅ„stwu i wÅ‚adzy publicznej informacji o Å›rodowisku.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony