Specjalista ds. planowania i nadzoru nad danymi wprowadzanymi do ISK
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin skÅ‚adania dokumentów: 20.07.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym datÄ™ upublicznienia ogÅ‚oszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w urzÄ™dzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnianiu osób niepeÅ‚nosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeÅ„stwo dla osób z niepeÅ‚nosprawnoÅ›ciami
W miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym datÄ™ upublicznienia ogÅ‚oszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w urzÄ™dzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnianiu osób niepeÅ‚nosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urzÄ…d jest pracodawcÄ… równych szans i wszystkie aplikacje sÄ… rozważane z równÄ… uwagÄ… bez wzglÄ™du na pÅ‚eć, wiek, niepeÅ‚nosprawność, rasÄ™, narodowość, przekonania polityczne, przynależność zwiÄ…zkowÄ…, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualnÄ… czy też jakÄ…kolwiek innÄ… cechÄ™ prawnie chronionÄ….
Dokumenty można składać:
w formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ
w formie elektronicznej za poÅ›rednictwem: Elektronicznej Platformy UsÅ‚ug Administracji Publicznej (e PUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacje@gios.gov.pl. W przypadku przesyÅ‚ania dokumentów za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej należy przesÅ‚ać skany wÅ‚asnorÄ™cznie podpisanych oÅ›wiadczeÅ„
Kandydatki/kandydaci , którzy skÅ‚adajÄ… dokumenty za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziaÅ‚u w naborze, sÄ… zobowiÄ…zani dostarczyć oryginaÅ‚y wÅ‚asnorÄ™cznie podpisanych oÅ›wiadczeÅ„ najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
UWAGA: GÅ‚ówny Inspektorat Ochrony Åšrodowiska zaprasza do udziaÅ‚u w rekrutacji również osoby niepeÅ‚nosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.22 369-22-21.
Pracodawca: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Numer referencyjny: 63/DI/2020
Data publikacji: 06 lipca 2020
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracÄ™
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Administracja, Prawo i przepisy
Zarządzanie środowiskiem: Administracja, Prawo i przepisy
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Departamencie Inspekcji.Zakres zadaÅ„ wykonywanych na stanowisku pracy:
- Nadzór nad funkcjonowaniem Informatycznego Systemu Kontroli (ISK) w tym nad: sÅ‚ownikami, dokumentacjÄ… oraz prawidÅ‚owym wprowadzaniem danych przez wojewódzkie inspektoraty ochrony Å›rodowiska a także nad mapÄ… „Kontrole IOÅš”. Doskonalenie funkcjonowania ISK.
- SporzÄ…dz0anie analiz, raportów, wytycznych itp. zwiÄ…zanych z realizacjÄ… obowiÄ…zków planistycznych i statystycznych dotyczÄ…cych dziaÅ‚alnoÅ›ci kontrolnej Inspekcji.
- Przygotowanie dokumentacji kontrolnej i udziaÅ‚ w kontrolach w wojewódzkich inspektoratach ochrony Å›rodowiska, zwÅ‚aszcza w zakresie oceny wdrożenia Informatycznego Systemu Kontroli, w tym opracowanie dokumentacji pokontrolnej.
- Tworzenie raportów przy użyciu programu Ocean Gen Rap
- Realizacja bieżących zadaÅ„, w szczególnoÅ›ci w zakresie nadzoru nad opracowywanymi w Wydziale Inspekcji wytycznymi do cykli kontrolnych, oraz ogólnymi kierunkami dziaÅ‚alnoÅ›ci kontrolnej w zakresie stosowania procedur wynikajÄ…cych z Informatycznego Systemu Kontroli. Organizacja i uczestnictwo oraz prowadzenie szkoleÅ„ dla pracowników WIOÅš z zakresu użytkowania Informatycznego Systemu Kontroli, a także udziaÅ‚ w kontrolach wojewódzkich inspektoratów ochrony Å›rodowiska w zakresie stosowania Informatycznego Systemu Kontroli, opracowanie prezentacji z powyższego zakresu, a nastÄ™pne przekazywanie wyników na forach publicznych, np. w trakcie szkoleÅ„.
- UdziaÅ‚ w opiniowaniu aktów prawnych oraz innych dokumentów oraz sporzÄ…dzanie i przedstawianie kierownictwu i innym organom propozycji zmian przepisów prawa z zakresu podejmowania i procedowania kontroli w celu wyeliminowania zagadnieÅ„ problematycznych.
- UdziaÅ‚ w wykonywaniu kontroli użytkowników Å›rodowiska.
Warunki pracy:
- praca przy komputerze
- wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne
- budynek i pomieszczenia urzÄ™du dostosowane do potrzeb osób niepeÅ‚nosprawnych poruszajÄ…cych siÄ™ na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokoÅ›ci,
- w trakcie wyjazdów sÅ‚użbowych warunki Å›wiadczenia pracy sÄ… zróżnicowane, mogÄ… nie być dostosowane do wymagaÅ„ osób niepeÅ‚nosprawnych.
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe w obszarze ochrony środowiska
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony środowiska lub administracji publicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość polskich przepisów ochrony Å›rodowiska
- Znajomość ustawowych zadaÅ„ i kompetencji organów Inspekcji Ochrony Åšrodowiska
- Znajomość przepisów Prawo przedsiÄ™biorców
- Znajomość przepisów Kpa
- UmiejÄ™tność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce
- Biegła znajomość obsługi komputera w środowisku Windows (Microsoft Word, Excel, PowerPoint) oraz poruszania się w Internecie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Umiejętność obsługi oprogramowania Gen Rap
- ObsÅ‚uga programów: Legalis, LEX
- Znajomość systemów informacji przestrzennej oraz ich obsÅ‚ugi – ArcGIS
- Umiejętność opracowywania zestawień statystycznych
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagania niezbÄ™dnego w zakresie wyksztaÅ‚cenia
- Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych speÅ‚nienie wymagania niezbÄ™dnego w zakresie doÅ›wiadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzajÄ…cych znajomość jÄ™zyka obcego na wymaganym poziomie lub oÅ›wiadczenie kandydata
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzajÄ…cego niepeÅ‚nosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzajÄ…cych skorzystać z pierwszeÅ„stwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdÄ… siÄ™ w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin skÅ‚adania dokumentów: 20.07.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym datÄ™ upublicznienia ogÅ‚oszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w urzÄ™dzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnianiu osób niepeÅ‚nosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeÅ„stwo dla osób z niepeÅ‚nosprawnoÅ›ciami
W miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym datÄ™ upublicznienia ogÅ‚oszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w urzÄ™dzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej oraz zatrudnianiu osób niepeÅ‚nosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urzÄ…d jest pracodawcÄ… równych szans i wszystkie aplikacje sÄ… rozważane z równÄ… uwagÄ… bez wzglÄ™du na pÅ‚eć, wiek, niepeÅ‚nosprawność, rasÄ™, narodowość, przekonania polityczne, przynależność zwiÄ…zkowÄ…, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualnÄ… czy też jakÄ…kolwiek innÄ… cechÄ™ prawnie chronionÄ….
Dokumenty można składać:
w formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ
w formie elektronicznej za poÅ›rednictwem: Elektronicznej Platformy UsÅ‚ug Administracji Publicznej (e PUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacje@gios.gov.pl. W przypadku przesyÅ‚ania dokumentów za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej należy przesÅ‚ać skany wÅ‚asnorÄ™cznie podpisanych oÅ›wiadczeÅ„
Kandydatki/kandydaci , którzy skÅ‚adajÄ… dokumenty za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziaÅ‚u w naborze, sÄ… zobowiÄ…zani dostarczyć oryginaÅ‚y wÅ‚asnorÄ™cznie podpisanych oÅ›wiadczeÅ„ najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
UWAGA: GÅ‚ówny Inspektorat Ochrony Åšrodowiska zaprasza do udziaÅ‚u w rekrutacji również osoby niepeÅ‚nosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.22 369-22-21.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalnÄ… publikacjÄ…
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
MisjÄ… Inspekcji Ochrony Åšrodowiska jest kontrola podmiotów gospodarczych, tak, by korzystanie ze Å›rodowiska odbywaÅ‚o siÄ™ z poszanowaniem ogólnie przyjÄ™tych zasad i norm w tym zakresie, monitorowanie i ocena stanu Å›rodowiska oraz dostarczanie spoÅ‚eczeÅ„stwu i wÅ‚adzy publicznej informacji o Å›rodowisku.
Zobacz nasze oferty pracy ›