Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
24.04.2024 24 kwietnia 2024

Inspektor w Wydziale Utrzymania i Eksploatacji SIG

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Główny Urząd Geodezji i Kartografii Numer referencyjny: Ogłoszenie nr 39495 – inspektor IZ/USIG/7 Data publikacji: 12 grudnia 2018 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: inspektor w Wydziale Utrzymania i Eksploatacji SIG w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Utrzymuje działanie środowiska teleinformatycznego GUGiK oraz monitoruje działanie tego środowiska w zakresie wydajności z uwzględnieniem incydentów bezpieczeństwa.
  • Tworzy i aktualizuje dokumentację techniczną oraz utrzymaniową środowiska teleinformatycznego GUGiK.
  • Planuje, przygotowuje i monitoruje postępowania zakupowe i przetargowe w zakresie utrzymania i eksploatacji systemów teleinformatycznych GUGiK w tym postępowania realizowane ze środków unijnych.
  • Zapewnia ciągłość działania środowiska teleinformatycznego GUGiK poprzez: monitoring infrastruktury sprzętowo-programowej, wykonywanie kopii bezpieczeństwa, wykrywanie oraz analizę błędów, problemów i nieprawidłowości w funkcjonowaniu środowiska oraz ich usuwanie, rejestrowaniu i eskalacji incydentów/problemów do podmiotów świadczących II i III linię wsparcia, wykonywanie cyklicznych analiz ryzyka środowiska teleinformatycznego, raportowanie stanu funkcjonowania środowiska teleinformatycznego.
  • Procesuje wnioski o nadanie uprawnień dostępu do systemów oraz przygotowuje dokumentację związaną z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w tym zakresie.

Warunki pracy:
  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
  • Praca w warunkach narażenia na stres.
  • Wyjazdy służbowe.
  • Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
  • Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
  • Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: średnie
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie pracy z narzędziami i systemami wspierającymi pracę biurową
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • znajomość pakietu Microsoft Office
  • znajomość zagadnień związanych z monitoringiem infrastruktury sprzętowo-programowej
  • znajomość jednego z systemów operacyjnych: MS Windows Server; Linux CentOS
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe
  • Umiejętność obsługi systemu ITSM
  • znajomość dobrych praktyk w zarządzaniu usługami IT
  • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin składania dokumentów: 28.12.2018
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Główny Urząd Geodezji i Kartografii

Główny Urząd Geodezji i Kartografii jest profesjonalną, nowoczesną, darzoną zaufaniem społecznym instytucją, zapewniającą powszechny dostęp do wysokiej jakości informacji geodezyjnej i kartograficznej w oparciu o fundamentalne elementy działania nowoczesnej administracji:
  • Człowieka  - wykwalifikowaną kadrę
  • Proces - efektywne metody zarządzania i organizacji
  • Technologię - nowoczesne rozwiązania techniczne
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony