Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
25.04.2024 25 kwietnia 2024

Starszy inspektor w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Główny Urząd Geodezji i Kartografii Numer referencyjny: Ogłoszenie nr 22917 starszy inspektor KN/EGB/ZSIN/2.4 Data publikacji: 23 lutego 2018 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę (Liczba stanowisk pracy: 2) Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy inspektor w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków w Departamencie Informacji o Nieruchomościach.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Współpraca w zakresie merytorycznym i finansowym z powiatowymi i wojewódzkimi organami służby geodezyjnej i kartograficznej w zakresie zasilania centralnego repozytorium kopii zbiorów danych ewidencji gruntów i budynków (CR), w tym oceny jakości danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB) wraz z raportowaniem i wsparciem merytorycznym powiatów w usuwaniu błędów w danych EGiB.
  • Współpraca z Ministerstwem Sprawiedliwości, Głównym Urzędem Statystycznym, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz innymi centralnymi organami administracji publicznej prowadzącymi rejestry publiczne objęte ZSIN.
  • Analizowanie i monitoring procesów biznesowych realizowanych w ramach ZSIN oraz współpraca z departamentem Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (IZ) przy budowie i rozwoju infrastruktury technicznej ZSIN.
  • Uczestniczenie w administrowaniu systemem ZSIN oraz w jego monitoringu.
  • Utrzymywanie we współpracy z IZ rezultaty projektu ZSIN – Faza I oraz ZSIN – Faza II po jego zakończeniu.
  • Organizacja spotkań roboczych w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Wydział EGB, odnoszących się do prac związanych z tworzeniem i utrzymaniem ZSIN w celu koordynacji realizowanych zadań.
  • Udział w odbiorach od dostawców produktów i usług dostarczanych dla ZSIN.

Warunki pracy:
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  • Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
  • Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
  • Praca w warunkach narażenia na stres.
  • Wyjazdy służbowe.
  • Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe informatyczne lub geodezyjne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość zagadnień z dziedziny geodezji, w szczególności dotyczących ewidencji gruntów i budynków
  • Umiejętność obsługi MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
  • Praktyczna znajomość narzędzi oraz zagadnień EGiB
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 05.03.2018
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Główny Urząd Geodezji i Kartografii

Główny Urząd Geodezji i Kartografii jest profesjonalną, nowoczesną, darzoną zaufaniem społecznym instytucją, zapewniającą powszechny dostęp do wysokiej jakości informacji geodezyjnej i kartograficznej w oparciu o fundamentalne elementy działania nowoczesnej administracji:
  • Człowieka  - wykwalifikowaną kadrę
  • Proces - efektywne metody zarządzania i organizacji
  • Technologię - nowoczesne rozwiązania techniczne
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony