Starszy specjalista w Wydziale Fotogrametrii i Teledetekcji
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
00-926 Warszawa
Wspólna 2 Warszawa
ul. Olbrachta 94B
01-102 Warszawa
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 20.05.2022
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Pracodawca: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Numer referencyjny: 98034
Data publikacji: 04 maja 2022
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 3-5 lat
Branże:
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia, Planowanie przestrzenne
Gleba i ziemia: Geologia, goedezja
Planowanie przestrzenne: Geografia, kartografia, Planowanie przestrzenne
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Fotogrametrii i Teledetekcji, Departament Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowuje oraz przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych i odbiory tych produktów w celu dokonania zakupu usług i dostaw związanych z zadaniami Wydziału.
- Bierze udział w planowaniu działań wydziału, w tym planowaniu środków finansowych mających na celu budowę aktualnych i kompletnych w skali kraju baz danych Wydziału oraz bieżącym monitorowaniu postępu prac.
- Współpracuje z interesariuszami produktów z zakresu działalności Wydziału FOTO, w szczególności danych przestrzennych gromadzonych w bazach danych zobrazowań lotniczych i zobrazowań satelitarnych, ortofotomapy oraz numerycznego modelu terenu.
- Współpracuje z Wykonawcami i obsługuje realizacje umów zawartych w ramach realizacji zadań Wydziału, w tym zapewnia wsparcie nad terminową realizacją prac zleconych Wykonawcom, zapewnia prawidłowy obieg i gromadzenie powstałej dokumentacji zgodnie z przyjętymi procedurami oraz bierze udział w odbiorach prac.
- Zapewnia obsługę administracyjna Wydziału w zakresie opracowywania i aktualizacji planów szkoleń, planów urlopów i planów udziału w konferencjach krajowych i zagranicznych oraz przygotowuje wnioski wyjazdowe oraz ich rozliczanie
- Współpracuje z pozostałymi zespołami oraz komórkami organizacyjnymi GUGiK w celu efektywnej realizacji zadań statutowych, w tym prowadzenie bieżącego raportowania i sprawozdawczości prac
Warunki pracy:
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
- Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
00-926 Warszawa
Wspólna 2 Warszawa
ul. Olbrachta 94B
01-102 Warszawa
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe
- Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej szczebla centralnego lub w dziedzinie produkcji lub przetwarzania/kontroli lub utrzymania baz danych przestrzennych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- dobra znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
- podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- znajomość zagadnień z zakresu systemów informacji przestrzennej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 20.05.2022
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Główny Urząd Geodezji i Kartografii jest profesjonalną, nowoczesną, darzoną zaufaniem społecznym instytucją, zapewniającą powszechny dostęp do wysokiej jakości informacji geodezyjnej i kartograficznej w oparciu o fundamentalne elementy działania nowoczesnej administracji:
Zobacz nasze oferty pracy › - Człowieka - wykwalifikowaną kadrę
- Proces - efektywne metody zarządzania i organizacji
- Technologię - nowoczesne rozwiązania techniczne