
Główny specjalista w Wydziale ds. centralnej ewidencji emisyjności budynków

Budownictwo i architektura: Instalacje, eksploatacja budynków
Energia: Gospodarowanie energią i efektywność energetyczna
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: główny specjalista w Wydziale ds. Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków w Departamencie Usług Cyfrowych.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizuje testy manualne aplikacji webowych i mobilnych, przygotowuje dane testowe oraz tworzy, utrzymuje i rozwija scenariusze testowe oraz koordynuje testy w ramach projektów finansowanych ze środków POPC,
- weryfikuje zgodność dostarczanych rozwiązań z wymaganiami biznesowymi w ramach projektów finansowanych ze środków POPC,
- opracowuje dokumentację wykonanych prac w zakresie testowania systemów teleinformatycznych realizowanych w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, w szczególności tworzy raporty z przeprowadzonych testów,
- nadzoruje proces testowania systemów teleinformatycznych realizowanych w ramach projektów finansowanych ze środków POPC,
- wspomaga proces testowania w fazie wytwarzania oprogramowania w ramach projektów finansowanych ze środków POPC,
- współpracuje z zespołem projektowym oraz interesariuszami projektu.
00-926 Warszawa ul. Krucza 38/42
Wymagania
Niezbędne:- Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat przy realizacji zadań z zakresu informatyki, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku testera manualnego,
- Wiedza techniczna z zakresu zagadnień informatycznych, w tym znajomość: metodyk testowania (np. ISTQB), języka SQL, narzędzia Jira,
- Znajomość przepisów: ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne wraz z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych ram dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
- Znajomość języka angielskiego (poziom komunikatywny, znajomość terminologii informatycznej),
- Umiejętność organizacji pracy własnej,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Kreatywność,
- Kultura osobista,
- Komunikatywność,
- Odporność na stres,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe techniczne z zakresu informatyki lub studia podyplomowe z zakresu informatyki,
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; w pracy z metodyką SCRUM; Kanban,
- Posiadanie certyfikatu ISTQB.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia certyfikatu ISTQB
Termin składania dokumentów: 05.12.2022
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce „Pracuj z nami”.
Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Zachęcamy do składania aplikacji za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia, muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów lub podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym. W przypadku dokumentów wysłanych w formie skanów kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydat/kandydatka, która nie spełni tego warunku nie będzie dopuszczona do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej – drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wyślij swoją kandydaturę
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
