Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
23.10.2021 23 października 2021

Specjalista ds. helpdesk

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Grupa Eneris Numer referencyjny: Specjalista ds. helpdesk Data publikacji: 27 sierpnia 2021 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Przemysł i inżynieria: Informatyka, systemy przesyłu danych

Opis stanowiska

OPIS STANOWISKA:

  • Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów
  • Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych - helpdesk
  • Zapewnianie wsparcia przy administrowaniu systemami MacOS lub serwerowymi Microsoft 2008/2012/2016, Active Directory lub Linux
  • Administrowanie i wsparcie dla użytkowników przy obsłudze wybranych systemów biznesowych, w tym także w zakresie podstaw merytorycznego działania aplikacji
  • Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych
  • Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych
  • Uczestniczenie w planowaniu i realizacji działań rozwojowych IT

Wymagania

CO JEST DLA NAS WAŻNE:

  • Wykształcenie wyższe (kierunki informatyczne, techniczne lub pokrewne)
  • Min. 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość Windows 7/10
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office od strony wsparcia użytkowników
  • Dobra znajomość systemów serwerowych Microsoft 2008/2012/2016 oraz Active Directory
  • Znajomość technologii LAN/WAN, IP, VPN, Wireless LAN
  • Praktyczna znajomość administracji systemem Office 365 (Exchange, Sharepoint, Teams)
  • Praktyczna znajomość administracji ZOOM
  • Znajomość zasad projektowania, realizacji, testowania i wdrażania elementów infrastruktury IT
  • Doświadczenia w pracy, w środowisku Helpdesk opartym na ITIL
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Odpowiedzialność, rzetelność, sumienność i zaangażowanie

MILE WIDZIANE

  • Umiejętność administracji MacOS, iOS
  • Aktualny stan wiedzy w zakresie rozwiązań Apple
  • Znajomość systemów ERP TETA Constellation, CDN ERP XL lub Symfonia ERP

Oferujemy

CO OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w największej polskiej firmie z branży ochrony środowiska
  • Szkolenia wspierające rozwój zawodowy
  • Przyjazną atmosferę oraz możliwość wymiany wiedzy
  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Różnorodny pakiet benefitów, a w nim: bezpłatna prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, świadczenia przedświąteczne, dopłaty do wypoczynku dla pracowników i ich dzieci

Wyślij swoją kandydaturę

Ogłoszenie wygasło, aplikowanie nie jest już możliwe.

Grupa Eneris

ENERIS Surowce to nowoczesna firma specjalizująca się w kompleksowej ochronie Środowiska oraz w zrównoważonej gospodarce odpadowej i surowcowej, wodno-ściekowej oraz energetyce odnawialnej.
Zadania te realizujemy poprzez finansowanie, budowę, eksploatację oraz zarządzanie nowoczesną infrastrukturą. Jesteśmy zaufanym partnerem samorządów i przedsiębiorstw, którym oferujemy zarówno sprawdzone rozwiązania technologiczne, jak i atrakcyjne modele finansowania inwestycji.
Naszą działalność prowadzimy na terenie całej Polski. W swojej dotychczasowej działalności ENERIS realizowała bądź uczestniczyła z powodzeniem w przedsięwzięciach z zakresu odnawialnych źródeł energii i we wdrażaniu czystych technologii energetycznych w Europie.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony