Asystent obsługi klienta – Meeter Greeter
Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: innogy Polska S.A.
Numer referencyjny: 236055
Data publikacji: 22 września 2021
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: -
Doświadczenie: Mniej niż rok
Branże:
Edukacja i komunikacja: Komunikacja społeczna, PR, dziennikarstwo
Edukacja i komunikacja: Komunikacja społeczna, PR, dziennikarstwo
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków
- powitanie Klienta w placówce
- zbadanie celu wizyty Klienta – wstępne ustalenie potrzeb
- organizacja obsługi Klientów w placówce – zarządzanie kolejką i opieka nad Klientami oczekującymi na Doradcę
- informowanie Klientów o aktualnych ofertach oraz o możliwości korzystania ze zdalnych kanałów dystrybucji
Wymagania
Nasze wymagania
- jesteś osobą komunikatywną, a praca z ludźmi do dla Ciebie przyjemność :)
- posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy z Klientem (mile widziane)
- potrafisz uważnie słuchać i mówić, tak, aby zaciekawić klienta
- jesteś dyspozycyjny/a od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18
Oferujemy
To oferujemy
- pracę w oparciu o umowę zlecenie
- pakiet szkoleń przygotowujący do pracy na tym stanowisku
- super atmosferę ;)
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
innogy Polska S.A.
innogy Stoen Operator to lider na energetycznym rynku warszawskim w obszarze zarządzania siecią elektroenergetyczną. Dostarczamy energię do ponad miliona Klientów!