Ekspert ds. finansowo - administracyjnych w projekcie LIFE
Ogłoszenie wygasło
O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Wymagania kwalifikacje - pożądane:
Miejsce składania dokumentów i informacje dodatkowe:
Pracodawca: Kampinoski Park Narodowy
Numer referencyjny: 1
Data publikacji: 09 czerwca 2021
Lokalizacja: Izabelin C - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę (wstępnie na czas określony 1 roku od 1 lipca 2021 r. z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony)
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Finansowanie, dotacje, Administracja
Zarządzanie środowiskiem: Finansowanie, dotacje, Administracja
Opis stanowiska
Konkurs przeprowadzony zostaje w związku z realizacją projektu LIFE Kampinos WetLIFE „Ochrona i odtwarzanie mokradeł na terenie obszaru Natura 2000 „Puszcza Kampinoska” LIFE19NAT/PL/000746O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonywanie wszelkich rozliczeń finansowo - księgowych związanych z projektem zgodnie z umowami o dofinansowanie oraz wytycznymi dotyczącymi programów z których finansowany jest projekt,
- Kontrola prawidłowości pod kątem finansowo-księgowym dokumentacji rozliczeniowej wszystkich współbeneficjentów projektum
- Kompletowanie wszelkich dokumentów dotyczących projektu (np. kadrowych, księgowych itp.) oraz nadzór nad ich obiegiem.
- Sporządzanie raportów finansowych oraz wniosków o płatność na potrzeby projektu zgodnie z wytycznymi i wzorami udostępnionymi przez Komisję Europejską,
- Sporządzanie wymaganych przez dział finansowo-księgowy dokumentów finansowych w zakresie realizacji projektu LIFE+.
- Sporządzenie sprawozdań (raportów finansowych) wraz z wnioskami o płatność,
- Sporządzenie dodatkowych sprawozdań finansowych, z postępu realizacji projektu, wymaganych postanowieniami.
- Koordynacja finansowa i księgowa zadań związanych z realizacją projektu LIFE+,
- Udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej przy wyborze podmiotów zewnętrznych wykonujących zadania związane z realizacją projektu,
- Koordynacja i rozliczenie zakupów sprzętu niezbędnego do realizacji projektu,
- Udział i koordynacja w finansowym audycie zewnętrznym,
- Udział w spotkaniach zewnętrznych poświęconych realizacji projektu LIFE+,
- Udzielanie odpowiedzi osobom zainteresowanym w trybie postępowania administracyjnego,
- Współpraca z koordynatorem projektu i komórkami KPN zaangażowanymi w projekt,
- Współpraca z współbeneficjentami projektu LIFE+, gromadzenie dokumentów finansowych dla całego projektu,
- Wykonywanie innych czynności – w zakresie realizacji projektu – zlecanych przez przełożonego, nie ujętych powyżej.
Wymagania
Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:- Wykształcenie wyższe na kierunku związanym z finansami, ekonomią, księgowością i zarządzaniem (akceptowani będą również kandydaci posiadający wykształcenie wyższe na innych kierunkach, ale posiadający udokumentowane doświadczenie w pracy przy rozliczaniu projektów ze środków unijnych),
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy przy rozliczaniu projektów finansowanych ze środków finansowych Unii Europejskiej i krajowych funduszy ochrony środowiska,
- Zainteresowanie ochroną przyrody,
- Komunikatywność, umiejętność formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych skierowanych do różnych grup odbiorców,
- Język angielski,
- Prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych (MS Office, Excel).
Wymagania kwalifikacje - pożądane:
- Samodzielność, inicjatywa dotycząca proponowania rozwiązań w zakresie rozliczania środków projektu,
- Dokładność i skrupulatność,
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
Praca biurowa. Wynagrodzenie ze środków projektu LIFE, wg zasad obowiązujących w Kampinoskim Parku Narodowym.Inne informacje
Wymagane dokumenty:- List motywacyjny,
- Życiorys zawodowy (CV),
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- Dokumenty potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych, oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Miejsce składania dokumentów i informacje dodatkowe:
- Wymagane dokumenty proszę przesyłać mailem na adres: dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl lub pocztą na adres Kampinoskiego Parku Narodowego, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty ds. ochrony przyrody”,
- Termin składania dokumentów: do 04.07.2021 r. (decyduje data wpływu do KPN),
- Postępowanie konkursowe w formie rozmowy kwalifikacyjnej z Kandydatami spełniającymi wymogi określone w ogłoszeniu przeprowadzi dyrektor Parku, bądź osoby wyznaczone przez dyrektora,
- Kandydaci zakwalifikowani do postępowania konkursowego zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie,
- Postępowanie kwalifikacyjne może być zakończone w każdej chwili bez rozstrzygnięcia.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Kampinoski Park Narodowy
Kampinoski Park Narodowy został utworzony w 1959 r. i nie przerwanie prowadzi działania mające na celu ochronę przyrody puszczy Kampinoskiej.
Zobacz nasze oferty pracy ›