Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
20.04.2024 20 kwietnia 2024

Główny specjalista ds. planowania i wykonania

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Energii Numer referencyjny: DBF-22 Data publikacji: 21 marca 2019 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 3-5 lat Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Ekonomia, finanse
Zarządzanie środowiskiem: Pomiary, badania, monitoring

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: główny specjalista w Wydziale Planowania i Wykonania w Departamencie Budżetu i Finansów.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Obsługiwanie Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planowania oraz zarządzania wykonaniem i harmonogramem,
  • Ewidencjonowanie zmian budżetu wynikających z decyzji Ministra Finansów i Ministra Energii w układzie tradycyjnym i zadaniowym w systemie księgowym oraz dyspozycji dopasowujących plan analityczny realizowanych projektów UE,
  • Sporządzanie, analizowanie i kontrolowanie okresowych informacji o realizacji wydatków budżetowych, w tym w zakresie realizowanych programów finansowanych z udziałem środków UE,
  • Opracowywanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych oraz jego aktualizacji,
  • Sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe oraz prognoz wydatków; dokonywanie analiz dekad, monitorowanie bieżącego zapotrzebowania na środki na wydatki i sporządzanie wniosków o dodatkowe zapotrzebowanie i/lub modyfikację harmonogramu,
  • Branie udziału w opracowywaniu wniosków i wystąpień o zmiany w budżecie ME, w tym w zakresie realizowanych programów finansowanych z udziałem środków UE,
  • Branie udziału w opracowywaniu materiałów dotyczących projektu budżetu na lata następne, projektów planów finansowych oraz szczegółowych planów dochodów i wydatków budżetowych,
  • Branie udziału w opracowywaniu materiałów dla Sejmu i Senatu RP dotyczących projektu budżetu,
  • Opiniowanie projektów aktów normatywnych wewnętrznych oraz zewnętrznych.

Warunki pracy:
  • Praca biurowa przy komputerze.
  • Praca pod presją czasu.
  • Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
  • Praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • Miejsce pracy: III piętro,
  • Budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe,
  • 3 lata doświadczenia zawodowego pracy w obszarze księgowości lub w komórce finansowej,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej,
  • Znajomość ustaw: o rachunkowości; o finansach publicznych; o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych,
  • Znajomość przepisów dotyczących programów finansowanych ze środków UE,
  • Znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej,
  • Znajomość programów księgowych systemu bankowości elektronicznej oraz aplikacji BUZA i systemu TREZOR,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętności interpersonalne: komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
  • 2 lata doświadczenia zawodowego pracy w urzędach administracji publicznej,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Termin składania dokumentów: 01.04.2019
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-83-76 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Energii

Ministerstwo Energii - polski urząd administracji rządowej obsługujący ministra właściwego do spraw dwóch działów administracji rządowej: energia i gospodarka złożami kopalin.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony