Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
25.04.2024 25 kwietnia 2024

Referendarz ds. komunikacji wewnętrznej

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Energii Numer referencyjny: BKS-72 Data publikacji: 17 października 2018 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa zlecenie Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Edukacja i komunikacja: Komunikacja społeczna, PR, dziennikarstwo

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: referendarz w Wydziale Komunikacji Elektronicznej i Informacji Publicznej w Biurze Komunikacji Społecznej.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Monitorowanie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, aktualności informacji opublikowanych na stronach internetowych oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • Przygotowywanie i publikowanie materiałów informacyjnych na stronach internetowych i intranetowych,
  • Opracowywanie i projektowanie struktur nowych podstron intranetowych oraz prowadzenie prac, których celem jest rozwój graficzny i funkcjonalny serwisu intranetowego oraz internetowego,
  • Moderowanie i zatwierdzanie materiałów informacyjnych przygotowywanych do publikacji na stronach intranetowych przez inne komórki organizacyjne Ministerstwa,
  • Monitorowanie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, aktualności informacji opublikowanych na stronach intranetowych oraz monitorowanie statystyk odwiedzin stron intranetowych,
  • Przygotowywanie przeglądów mediów we współpracy z firmami zewnętrznymi,
  • Prowadzenie działań, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, których celem jest poszerzenie zasobu informacyjnego Intranetu.

Warunki pracy:
  • Praca biurowa przy komputerze,
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • Stres związany z pracą pod presją czasu i reprezentowaniem biura w spotkaniach roboczych z przedstawicielami zewnętrznych podmiotów,
  • Praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • Miejsce pracy: II piętro,
  • Budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy,
  • Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy,
  • Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej,
  • Orientacja w aktualnych zagadnieniach z zakresu energii i gospodarki złożami kopalin,
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • Znajomość systemów do zarządzania serwisami internetowymi,
  • Znajomość zasad zarządzania treścią w portalach internetowych,
  • Znajomość programów graficznych i do tworzenia stron internetowych,
  • Umiejętność korzystania z zasobów Internetu,
  • Znajomość przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej oraz Biuletynu Informacji Publicznej,
  • Umiejętność pisania tekstów informacyjnych,
  • Wiedza z zakresu komunikacji wewnętrznej,
  • Umiejętność analizy tekstów prasowych,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe administracja lub komunikacja społeczna,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z komunikacją społeczną lub obsługą mediów,
  • Umiejętność posługiwania się językiem programowania php,
  • Znajomość systemu CMS Drupal,
  • Umiejętność tworzenia grafik i pracy ze zdjęciami.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia)

Termin składania dokumentów: 29.10.2018
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-82-02 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Energii

Ministerstwo Energii - polski urząd administracji rządowej obsługujący ministra właściwego do spraw dwóch działów administracji rządowej: energia i gospodarka złożami kopalin.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony