Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
16.04.2024 16 kwietnia 2024

Referendarz ds. organizacyjnych

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Energii Numer referencyjny: BKS-36 Data publikacji: 15 czerwca 2018 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Administracja, Sprawozdania, ewidencje, kontrole

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: referendarz Samodzielne Stanowisko ds. Organizacyjnych w Biurze Komunikacji Społecznej.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu dyrektora,
  • Prowadzenie terminarza spotkań i narad dyrektora; informowanie o terminach realizacji spraw w Biurze,
  • Przygotowywanie i prowadzenie obsługi organizacyjno – recepcyjnej spotkań z interesantami i gośćmi,
  • Sporządzanie standardowych pism, zestawień, projektów komunikatów na polecenie dyrektora,
  • Przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych kierownictwa Biura pracownikom,
  • Prowadzenie rejestru pism niejawnych,
  • Sporządzanie listy obecności pracowników Biura oraz rejestrowanie ich absencji,
  • Archiwizowanie i przekazywanie akt spraw dyrektora do Archiwum ME.

Warunki pracy:
  • Praca biurowa przy komputerze. Stres związany z obsługą interesantów zewnętrznych.
  • Praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • Miejsce pracy: II piętro,
  • Budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej,
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
  • Umiejętność sporządzania notatek oraz standardowych pism,
  • Umiejętność obsługi komputera – MS Office, poczta elektroniczna, Internet,
  • Umiejętność obsługi innych urządzeń biurowych,
  • Umiejętność organizacji pracy,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy związanej z obsługą sekretariatu lub w administracji publicznej lub w PR lub w komunikacji,
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi sekretariatu i/lub obsługi klienta i/lub z zakresu obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia)
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbycie przeszkolenia z zakresu obsługi sekretariatu i/lub obsługi klienta i/lub z zakresu obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Termin składania dokumentów: 25.06.2018
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-82-02 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Energii

Ministerstwo Energii - polski urząd administracji rządowej obsługujący ministra właściwego do spraw dwóch działów administracji rządowej: energia i gospodarka złożami kopalin.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony