Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
25.04.2024 25 kwietnia 2024

Sekretarz ds. obsługi sekretarskiej członka kierownictwa

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Energii Numer referencyjny: BM-30 Data publikacji: 17 kwietnia 2019 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa na zastępstwo Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Administracja

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: sekretarz w Zespole Obsługi Kierownictwa w Biurze Ministra.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Organizowanie dnia pracy członka kierownictwa, w tym: prowadzenie terminarza spotkań i spraw związanych z przyjmowaniem gości,
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i rozprowadzanie zadekretowanej korespondencji adresowanej do członka kierownictwa, w tym korespondencji niejawnej,
  • Monitorowanie terminowości pism i dokumentów podpisywanych przez członka kierownictwa,
  • Branie udziału w organizowaniu wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych członka kierownictwa,
  • Gromadzenie i przechowywanie aktów normatywnych i innych dokumentów niezbędnych członkowi kierownictwa,
  • Przygotowywanie pism i notatek na zlecenie członka kierownictwa,
  • Współpraca z Gabinetem Politycznym.

Warunki pracy:
  • Praca biurowa przy komputerze,
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
  • Praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • Miejsce pracy: I piętro,
  • Budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: średnie,
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • Umiejętność obsługi komputera – MS Office, poczta elektroniczna,
  • Umiejętność obsługi innych urządzeń biurowych,
  • Umiejętność współpracy z różnymi zespołami ludzkimi,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Komunikatywność, w tym: łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność argumentowania w kontaktach z klientem zewnętrznym,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe,
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z obsługą sekretarską lub administracyjną,
  • Umiejętność obsługi systemu do elektronicznego obiegu dokumentów,
  • znajomość języka: francuskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie B1.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka francuskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie B1

Termin składania dokumentów: 29.04.2019
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-82-00 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Energii

Ministerstwo Energii - polski urząd administracji rządowej obsługujący ministra właściwego do spraw dwóch działów administracji rządowej: energia i gospodarka złożami kopalin.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony