Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
29.03.2024 29 marca 2024

Specjalista ds. paliw ciekłych i paliw alternatywnych

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Energii Numer referencyjny: DRO-25 Data publikacji: 21 czerwca 2017 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Energia: Ropa, gaz i węgiel

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Rynku Ropy Naftowej i Paliw Ciekłych w Departamencie Ropy i Gazu.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Prowadzenie prac legislacyjnych w zakresie regulacji paliw ciekłych i paliw alternatywnych, w szczególności jakości paliw ciekłych, w tym: analizowanie rozwiązań prawnych w innych państwach, przygotowywanie projektów ustaw i rozporządzeń oraz ich zmian, w tym projektów wdrażających prawo UE, prowadzenie procesu legislacyjnego, wypracowywanie stanowiska ME wobec zewnętrznych projektów aktów prawnych i dokumentów rządowych dotyczących paliw ciekłych oraz reprezentowanie ME podczas uzgodnień i konsultacji dotyczących tych projektów,
  • Wypracowywanie stanowiska Polski wobec projektów aktów prawnych i dokumentów pozalegislacyjnych UE dotyczących rynku paliw ciekłych, w tym jakości paliw ciekłych oraz rozwiązań w zakresie paliw alternatywnych,
  • Branie udziału w pracach komisji międzyrządowych, komitetów i grup roboczych Rady UE oraz Komisji Europejskiej,
  • Inicjowanie, koordynowanie i monitorowanie działania organów administracji w zakresie jakości paliw ciekłych i paliw alternatywnych,
  • Współpraca z organami administracji, podmiotami sektora paliwowego, organami normalizującymi oraz instytutami badawczo-rozwojowymi,
  • Realizowanie zadań polegających na współpracy międzynarodowej w zakresie jakości paliw ciekłych oraz paliw alternatywnych,
  • Opracowywanie i udzielanie informacji, wyjaśnień, odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie i senatorskie, skargi i wnioski obywateli i dziennikarzy.

Warunki pracy:
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • Praca przy komputerze,
  • Praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • Miejsce pracy: II piętro,
  • Budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej lub pracy o podobnym charakterze lub w obszarze jakości paliw lub energetyki,
  • Znajomość tematyki jakości paliw ciekłych i paliw alternatywnych,
  • Znajomość ustawy Prawo energetyczne oraz ustawy o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji,
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • Komunikatywność, w tym: umiejętność argumentowania i uzasadniania,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe prawo, administracja, nauki polityczne, ekonomia, bezpieczeństwo lub pokrewne,
  • Znajomość innego niż język angielski języka urzędowego UE lub języka rosyjskiego na poziomie B1,
  • Znajomość polskiego i europejskiego procesu legislacyjnego,
  • Znajomość problematyki sektora paliwowego,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” oraz SECRET UE i NATO SECRET lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość innego niż język angielski języka urzędowego UE lub języka rosyjskiego na poziomie B1
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” oraz SECRET UE i NATO SECRET lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej

Termin składania dokumentów: 01.07.2017
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 693-47-17 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Energii

Ministerstwo Energii - polski urząd administracji rządowej obsługujący ministra właściwego do spraw dwóch działów administracji rządowej: energia i gospodarka złożami kopalin.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony