Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
25.04.2024 25 kwietnia 2024

Specjalista - Stanowisko ds. Organizacyjnych w Departamencie Ropy i Gazu

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Energii Numer referencyjny: DRO- 55 Data publikacji: 13 listopada 2017 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Zasoby ludzkie
Energia: Ropa, gaz i węgiel

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista Stanowisko ds. Organizacyjnych w Departamencie Ropy i Gazu.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Obsługa sekretariatu Departamentu, w tym: prowadzenie terminarza spotkań dyrektora i zastępcy dyrektora, kierowanie interesantów do właściwych pracowników oraz aktualizacja danych dotyczących Departamentu w elektronicznej książce telefonicznej Ministerstwa. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Departamentu, w tym: obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.
  • Gromadzenie i przekazywanie do Biura Dyrektora Generalnego dokumentacji kadrowej w zakresie opisów stanowisk pracy i ocen okresowych, monitorowanie aktualności tych dokumentów, organizowanie procesu rekrutacyjnego w DRO oraz organizowanie stanowisk pracy dla nowych pracowników
  • Współpraca z Departamentem Kontroli i Audytu w zakresie monitorowania i przekazywania sprawozdań z załatwiania przez DRO skarg, wniosków i petycji oraz udzielanie odpowiedzi na listy obywateli
  • Prowadzenie spraw organizacyjnych, związanych z przygotowaniem oraz rozliczaniem delegacji służbowych pracowników Departamentu
  • Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną formalną pracowników, w tym monitorowanie prawidłowości zapisów na liście obecności, odbieranie informacji o nieobecności pracownika
  • Archiwizowanie i przekazywanie akt spraw prowadzonych w Departamencie do archiwum
  • Prowadzenie spraw szkoleniowych pracowników Departamentu
  • Przygotowywanie i uzgadnianie upoważnień dla dyrektora i zastępcy dyrektora Departamentu

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • Praca przy komputerze.
  • Obsługa klientów zewnętrznych. 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6, 
  • miejsce pracy: II piętro, 
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. 

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą sekretarską, organizacyjną lub
    w administracji publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętność sporządzania notatek oraz standardowych pism
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office, poczta elektroniczna, Internet
  • Umiejętność obsługi innych urządzeń biurowych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Wysoka kultura osobista
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Ukończone szkolenia z zakresu: obsługi sekretariatu, obsługi klienta, obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa i/lub zaświadczenia)
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia z zakresu: obsługi sekretariatu, obsługi klienta, obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej

Termin składania dokumentów: 23.11.2017
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-84-56 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Energii

Ministerstwo Energii - polski urząd administracji rządowej obsługujący ministra właściwego do spraw dwóch działów administracji rządowej: energia i gospodarka złożami kopalin.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony