Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
25.04.2024 25 kwietnia 2024

Specjalista ds. finansów i promocji żeglugi śródlądowej

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej Numer referencyjny: DGWiZS-11/18 Data publikacji: 20 czerwca 2018 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Ekonomia, finanse
Zarządzanie środowiskiem: Finansowanie, dotacje
Transport: Infrastruktura i rozwój lokalny

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Transportu Departamentu Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP) w zakresie żeglugi śródlądowej i transportu wodnego śródlądowego, w tym: weryfikowanie zgłoszeń dysponentów do projektu ustawy budżetowej oraz WPFP w zakresie programów, opracowywanie/przekazywanie informacji w zakresie projektu budżetu, podział wydatków wg klasyfikacji zadaniowej, aktualizowanie katalogu układu zadaniowego, przygotowywanie wieloletniej prognozy wydatków, opracowywanie celów i mierników wraz z metodologią ich wyznaczania,
  • Uzgadnianie i monitorowanie wdrażania planów finansowych/finansowo-rzeczowych funduszy w zakresie transportu wodnego śródlądowego, żeglugi śródlądowej oraz Funduszu Żeglugi Śródlądowej i Funduszu Rezerwowego, w tym: opracowywanie i uzgadnianie zmian programu rzeczowo-finansowego, przygotowywanie założeń do opracowania projektu planu finansowego przez Bank Gospodarstwa Krajowego, weryfikowanie projektu planu, udział w procesie uzgodnień projektu planu, opracowywanie/weryfikowanie umów, konsultowanie i uzgadnianie planów, weryfikowanie wniosków o wypłaty ze środków funduszu, monitorowanie wykonania planu,
  • Udział w planowaniu zamówień publicznych oraz przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie żeglugi śródlądowej i transportu wodnego śródlądowego, w tym: opracowywanie planu zamówień publicznych na potrzeby komórki organizacyjnej, przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy, uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych,
  • Sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w obszarze transportu wodnego śródlądowego i właściwości wydziału, w tym: określanie celów do realizacji, uczestniczenie w sporządzaniu planu działalności dla kierowanych przez Ministra działów administracji rządowej, planowanie zadań w perspektywie długookresowej, identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem, monitorowanie elementów kontroli zarządczej,
  • Monitorowanie organizowania, przygotowania i realizacji przewozów osób/rzeczy w zakresie spraw finansowych i budżetowych dot. żeglugi śródlądowej i transportu wodnego śródlądowego, w tym: analiza merytoryczna cyklicznych sprawozdań, opiniowanie regulaminów,
  • Realizacja obowiązków informacyjnych Ministra, w tym obsługa interpelacji i zapytań poselskich, odpowiedzi na wystąpienia (dezyderaty, opinie) komisji sejmowych i senackich, oraz innych naczelnych i centralnych organów administracji rządowej, w tym: przygotowywanie odpowiedzi.

Warunki pracy:
  • Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • Reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • Wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • Mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe
  • 1 miesiąc doświadczenia zawodowego w obszarze finansów i budżetu,
  • Znajomość finansów publicznych i podstaw ekonomii,
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • Znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej,
  • Znajomość Prawa zamówień publicznych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Rzetelność,
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • Kreatywność,
  • Komunikacja,
  • Myślenie analityczne,
  • Współpraca,
  • Zarządzanie projektami/zadaniami,
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne, preferowane na kierunkach: ekonomia lub finanse lub administracja lub zarządzanie.

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów i budżetu
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B2
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin składania dokumentów: 04.07.2018
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel. 583 88 49

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej odpowiada za krajową gospodarkę morską, rybołówstwo i żeglugę śródlądową.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony