Specjalista ds. kontroli gospodarowania wodami
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 16.11.2018
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa: http: https://www.gov.pl/web/gospodarkamorska w zakładce Ministerstwo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl w zakładce Praca lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49.
Pracodawca: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Numer referencyjny: DOK-12/18
Data publikacji: 02 listopada 2018
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę (Liczba stanowisk pracy: 3)
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Woda: Gospodarowanie wodami
Zarządzanie środowiskiem: Administracja, Sprawozdania, ewidencje, kontrole
Woda: Gospodarowanie wodami
Zarządzanie środowiskiem: Administracja, Sprawozdania, ewidencje, kontrole
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Kontroli Gospodarowania Wodami w Departamencie Orzecznictwa i Kontroli Gospodarowania Wodami.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie kontroli w obszarze gospodarowania wodami przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, w tym: złożenie oświadczenia o braku lub istnieniu okoliczności uzasadniających wyłączenie z kontroli, sporządzenie programu kontroli i zawiadomienia o kontroli, prowadzenie analizy przedkontrolnej, rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych i sporządzenie stanowiska, formułowanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych, monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji,
- Opracowywanie i aktualizowanie systemu zarządzania i/lub kontroli oraz procedur kontroli w obszarze gospodarowania wodami przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, w tym: udział w opiniowaniu projektów dokumentów związanych z systemem zarządzania i/lub kontroli, przygotowanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych kontroli, organizowanie spotkań z osobami prowadzącymi czynności kontrolne (wymiana doświadczeń, informacji, dobrych praktyk),
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i pozaadministracyjnych w zakresie ustalenie linii brzegu, w tym: opracowywanie lub opiniowanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym, opracowywanie lub opiniowanie projektów zażaleń, odwołań w postępowaniu administracyjnym, rozpatrywanie ponagleń, prowadzenie innych czynności w postępowaniu administracyjnym (w tym: prowadzenie postępowania wyjaśniającego, przygotowanie/ prowadzenie rozprawy administracyjnej),
- Współpraca z organami kontroli zewnętrznych w obszarze gospodarowania wodami przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, w tym: wsparcie organizacyjne procesu kontroli/ audytu prowadzonych przez instytucje zewnętrzne, monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych/ po audycie,
- Rozpatrywanie skarg/ wniosków/ odwołań/ petycji w zakresie kontroli gospodarowania wodami przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ustalania linii brzegu oraz rozgraniczania gruntów, w tym: udzielanie odpowiedzi na złożone skargi/ wnioski/ odwołania/ petycje, przekazywanie do rozpatrzenia według właściwości, analizowanie składanych skarg/ zażaleń/ odwołań/ wniosków/ petycji/ interpelacji i innych sygnałów obywatelskich i zbieranie dodatkowych wyjaśnień/ dokumentów.
Warunki pracy:
- Wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- Mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu,
- Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe,
- Reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- Praca w terenie,
- Prowadzenie kontroli.
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- Znajomość ustaw: Prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego, o kontroli w administracji rządowej, o udostępnianiu informacji publicznej,
- Myślenie analityczne,
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- Współpraca,
- Komunikacja,
- Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
- Asertywność,
- Rzetelność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki wodnej lub ochrony środowiska,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
Oferujemy
Pracownikom oferujemy:- Umowę o pracę na czas nieokreślony lub określony (w przypadku osób po raz pierwszy zatrudnianych w służbie cywilnej pierwsza umowa na okres 12 miesięcy),
- Trzynaste wynagrodzenie, pakiet szkoleń, możliwość ubiegania się o refundację kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,
- Pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, częściowa refundacja kosztów udziału w wydarzeniach kulturalnych),
- Możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie i pakietu opieki medycznej.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki wodnej lub ochrony środowiska
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B1
Termin składania dokumentów: 16.11.2018
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa: http: https://www.gov.pl/web/gospodarkamorska w zakładce Ministerstwo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl w zakładce Praca lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej odpowiada za krajową gospodarkę morską, rybołówstwo i żeglugę śródlądową.
Zobacz nasze oferty pracy ›