Specjalista w Wydziale Realizacji Budżetu
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 22.03.2018
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49
Pracodawca: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Numer referencyjny: BBF-1/18
Data publikacji: 09 marca 2018
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Finansowanie, dotacje, Administracja
Zarządzanie środowiskiem: Finansowanie, dotacje, Administracja
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Realizacji Budżetu w Biurze Budżetowo-Finansowym.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej w zakresie dysponenta I stopnia budżetu państwa i budżetu środków europejskich w częściach budżetowych 21 – gospodarka morska, 22 – gospodarka wodna, 62 – rybołówstwo i 69 – żegluga śródlądowa, w tym: wystawianie dowodów księgowych, importowanie danych z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego, weryfikowanie formalno-rachunkowe dowodów księgowych, prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych w systemie finansowo-księgowym,
- uruchamianie środków budżetowych, w tym: sporządzanie/składanie zapotrzebowania na środki budżetowe, opracowywanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
- prowadzenie obsługi przepływów finansowych, w tym: sprawdzanie wpływów na rachunek dochodów budżetowych i terminowe ich odprowadzanie do Ministerstwa Finansów, sprawdzanie dokonanych wpływów w tym zwrotów na rachunek wydatków budżetowych, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, opracowywanie prognoz płatności, rozliczanie umów dotyczących przekazywania środków budżetowych, weryfikowanie i uzgadnianie stanu środków na rachunkach z bankiem,
- sprawozdawczość na poziomie Ministerstwa w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich, w tym: prowadzenie ewidencji/rejestrów w ramach realizacji zadania, realizacja obowiązków informacyjno-sprawozdawczych wobec KPRM/MF i innych podmiotów,
- udzielanie dotacji w zakresie finansowym, w tym: kontrolowanie i monitorowanie projektów dotacyjnych, weryfikowanie i opiniowanie materiałów,
- gospodarowanie środkami finansowymi w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich będących w dyspozycji MGMiŻŚ, w tym stały monitoring wydatków lub dochodów oraz dostępności środków budżetowych.
Warunki pracy:
- wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej przy realizacji zadań związanych z planowaniem i rozliczaniem wydatków
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości budżetowej
- Znajomość procedur i wytycznych związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE
- Rzetelność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Komunikacja
- Współpraca
- Myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok w administracji publicznej przy realizacji zadań związanych z planowaniem i rozliczaniem wydatków
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B1
Termin składania dokumentów: 22.03.2018
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej odpowiada za krajową gospodarkę morską, rybołówstwo i żeglugę śródlądową.
Zobacz nasze oferty pracy ›