Specjalista w Wydziale Transformacji Sektora Elektroenergetycznego i Spraw Międzynarodowych
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 25.10.2021
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
Pracodawca: Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Numer referencyjny: 85172
Data publikacji: 04 października 2021
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: -
Branże:
Energia: Odnawialne źródła energii, Audyty energetyczne, Ropa, gaz i węgiel
Energia: Odnawialne źródła energii, Audyty energetyczne, Ropa, gaz i węgiel
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Transformacji Sektora Elektroenergetycznego i Spraw Międzynarodowych, Departament Elektroenergetyki i Gazu.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowuje i uczestniczy w realizacji planu rzeczowo-finansowego oraz harmonogramu wydatków i dochodów Departamentu, w tym w zakresie rezerw celowych, środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POliŚ), innych programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i pozostałych środków zagranicznych, we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Departamentu
- Monitoruje wydatki i przygotowuje okresowe sprawozdania finansowe z wykorzystania środków będących w dyspozycji Departamentu, w tym w zakresie rezerw celowych, środków POliŚ, innych programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i pozostałych środków zagranicznych
- Analizuje wykonanie planu finansowego, proponuje i sporządza wnioski dotyczące zmian planu rzeczowo-finansowego i harmonogramu wydatków Departamentu w tym w zakresie rezerw celowych, środków POliŚ, innych programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i pozostałych środków zagranicznych
- Wprowadza dane do rejestru umów cywilnoprawnych zawieranych z ekspertami zewnętrznymi
- Opracowuje propozycje procedur związanych ze sprawozdawczością budżetową Departamentu, np. dotyczących m.in. celu realizowanych przedsięwzięć i mierników określających stopień realizacji celu
- Zbiera dane z poszczególnych komórek Departamentu i publikuje informacje na portalach Ministerstwa (BIP, Baza Wiedzy, Intranet)
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na zapytania kontrolerów NIK, CBA, ABW oraz kontrolerów wewnętrznych, dotyczące zagadnień finansowych departamentu
- Bierze udział w procesie przygotowania i realizacji zamówień publicznych będących w zakresie działań departamentu
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca na V piętrze budynku, budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości), praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.
00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub ekonomii
- Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego jednostkach sektora finansów publicznych albo 0,5 roku w obszarze planowania i realizacji budżetu lub finansów
- Znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach: TAJNE oraz SECRET UE i NATO SECRET lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Komunikacja
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Myślenie analityczne
- Współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu
- W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
- Kopie dokumentów potwierdzających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach: TAJNE oraz SECRET UE i NATO SECRET lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Wzory wszystkich oświadczeń znajdziesz na stronie internetowej https://bip.mos.gov.pl/praca/nabor-do-sluzby-cywilnej/wzory-oswiadczen/
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 25.10.2021
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
- Prosimy o podanie w aplikacji adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu zapewnienia sprawnej komunikacji w procesie naboru.
- Jako członek Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji promujemy dobre praktyki w rekrutacji oraz tworzymy standardy w tym zakresie. Ważna jest dla nas dbałość o relacje z kandydatami i ich doświadczenia w procesie rekrutacji (Candidate Experience).
- Osoby zainteresowane otrzymywaniem informacji na e-maila o aktualnie prowadzonych naborach do Ministerstwa Klimatu i Środowiska zapraszamy do zapisania się do newslettera: https://ankiety.mos.gov.pl/762824/lang-pl
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Ministerstwo Klimatu i Środowiska, poprzez współtworzenie polityki państwa, troszczy się o środowisko w Polsce i na świecie oraz wpływa na długofalowy, realizowany z poszanowaniem przyrody i praw człowieka rozwój kraju tak, aby uwzględnić potrzeby zarówno współcześnie żyjących ludzi, jak i przyszłych pokoleń.
Zobacz nasze oferty pracy ›