Główny specjalista w Wydziale Kontroli i Nadzoru w Departamencie Rybołówstwa
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 10.05.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Pracodawca: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Numer referencyjny: 77395
Data publikacji: 26 kwietnia 2021
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole, Prawo i przepisy
Rolnictwo: Hodowla zwierząt, weterynaria
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole, Prawo i przepisy
Rolnictwo: Hodowla zwierząt, weterynaria
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: główny specjalista w Wydziale Kontroli i Nadzoru w Departamencie Rybołówstwa.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- bierze udział w planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu działań związanych z kontrolami w instytucjach pośredniczących w celu zapewnienia efektywności wdrażania środków programu PO RYBY 2007-2013, PO RYBY 2014-2020 oraz przyszłej perspektywy w szczególności poprzez weryfikację zgodności wykonywania przez te instytucje powierzonych im zadań instytucji zarządzającej z przepisami prawa i programem operacyjnym w tym w zakresie weryfikacji przez instytucje pośredniczące w prawidłowości przeprowadzenia zamówień publicznych przez programy operacyjne realizowane na rzecz wspólnej polityki rybołówstwa,
- bierze udział w planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu działań związanych z kontrolami w stowarzyszeniach lokalnych grup rybackich oraz lokalnych grupach działania w celu weryfikacji prawidłowej realizacji zobowiązań wynikających z umowy o warunkach i sposobie realizacji lokalnej strategii rozwoju obszarów rybackich oraz lokalnych strategii rozwoju,
- bierze udział w planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu działań związanych z kontrolami w miejscu realizacji operacji przez beneficjentów (w szczególności dotyczy kontroli ex-post w ramach programów operacyjnych realizowanych na rzecz wspólnej polityki rybołówstwa) w tym beneficjentów pomocy technicznej PO RYBY 2014-2020.
- bierze udział w planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu działań związanych z kontrolami krzyżowymi w celu wypełnienia zadań programowych,
- koordynuje sporządzanie rocznego i kwartalnego planu kontroli instytucji zarządzającej dla PO RYBY 2007-2013, PO RYBY 2014-2020 oraz przyszłej perspektywy finansowej, a także sporządzanie ich aktualizacji, przygotowywanie sprawozdań kwartalnych z ich realizacji,
- współuczestniczy w prowadzeniu sprawozdawczości i monitoringu realizacji działań kontrolnych przeprowadzonych przez instytucje pośredniczące PO RYBY 2007-2013 oraz PO RYBY 2014-2020 przede wszystkim poprzez weryfikację sprawozdań instytucji pośredniczących z realizacji rocznych planów kontroli oraz zestawień miesięcznych z przeprowadzonych kontroli przez instytucje pośredniczące,
- współpracuje z instytucją certyfikującą i audytową PO RYBY 2014-2020, w zakresie działań należących do kompetencji Departamentu , w szczególności w zakresie przeprowadzanych kontroli zewnętrznych (w tym udziela wyjaśnienia, przekazuje niezbędną dokumentację na potrzeby prowadzonej kontroli),
- współuczestniczy w opiniowaniu projektów dokumentów związanych z systemem zarządzania i/lub kontroli w tym wydaje wytyczne dla instytucji pośredniczących dotyczące spraw związanych z właściwością Wydziału w ramach PO RYBY 2007-2013 oraz PO RYBY 2014-2020.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- praca w terenie,
- gotowość do krajowych lub zagranicznych wyjazdów służbowych,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np.: obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- użytkowanie sprzętu biurowego,
- praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym,
- budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami.
Wymagania
Niezbędne:- 3-letni staż pracy w administracji publicznej,
- wiedza z zakresu zamówień publicznych,
- wiedza z zakresu kontroli,
- wiedza z zakresu aktów prawnych unijnych i krajowych związana z programami operacyjnymi na rzecz wspólnej polityki rybołówstwa w szczególności PO „Rybactwo i Morze” 2014-2020
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w obszarze prawa lub administracji,
- roczne doświadczenie zawodowe związane z funduszami unijnymi lub obszarem kontroli i audytu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- wiedza w zakresie: kwalifikowalności kosztów, sprawozdawczości kontrolnej, procedur admnistracyjnych.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 3-letni staż pracy w administracji publicznej.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
- Kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu roczne doświadczenie zawodowe związane z funduszami unijnymi lub obszarem kontroli lub audytu.
Termin składania dokumentów: 10.05.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
- Decyduje data wpływu do MRiRW.
- Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi zajmuje się sprawami produkcji rolnej, rozwojem wsi, przemysłem spożywczym, rybołówstwem oraz nadzorem fitosanitarnym i weterynaryjnym.
Zobacz nasze oferty pracy ›