Główny specjalista
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
pl. Trzech Krzyży 3/5
Warszawa
Dodatkowe:
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 20.02.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami, lub uzyskać pod nr tel. 411 93 47.
Pracodawca: Ministerstwo Rozwoju
Numer referencyjny: 60464
Data publikacji: 03 lutego 2020
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 3-5 lat
Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Prawo i przepisy, Finansowanie, dotacje
Zarządzanie środowiskiem: Prawo i przepisy, Finansowanie, dotacje
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: główny specjalista w Wydziale Specjalnych Stref Ekonomicznych w Departamencie Rozwoju Inwestycji.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zadanie 1: Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym m.in.: opracowywanie oraz opiniowanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym, sporządzanie odpowiedzi na skargi w postępowaniu sądowoadministracyjnym, opiniowanie projektów rozstrzygnięć wydawanych w toku procedury odwoławczej, prowadzenie procedury odwoławczej, przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji.
- Zadanie 2: Monitorowanie stanu prawnego i orzecznictwa oraz standardów/ rekomendacji/ wytycznych/ opinii, etc.: analizowanie aktualnego stanu prawnego, orzecznictwa i poglądów doktryny/standardów/ rekomendacji/wytycznych/opinii, analizowanie planowanych zmian prawnych, tworzenie bazy wiedzy, przekazywanie informacji zainteresowanym, monitorowanie baz, zgłaszanie propozycji przepisów krajowych do oceny i notyfikacji do instytucji Unii Europejskiej.
- Zadanie 3: Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego, w tym m.in.: zgłaszanie propozycji do wykazów prac legislacyjnych prowadzonych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, opracowywanie projektów aktów prawnych i/lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych inicjowanych poza Ministerstwem lub ich części, opracowywanie projektów aktów prawnych i/lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo.
- Zadanie 4: Przeprowadzanie kontroli/wizyt monitoringowych/wizji lokalnych: przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/wybór próby do kontroli), przeprowadzanie kontroli systemowych/projektów/resortowych lub innych kontroli, przeprowadzanie/weryfikowanie kontroli krzyżowych, nadzorowanie kontroli zlecanych podmiotom zewnętrznym, przeprowadzanie kontroli w instytucjach zarządzających lub instytucjach im podległych, koordynowanie procesu przeprowadzania kontroli, sporządzanie sprawozdań/informacji pokontrolnych/projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych, sporządzanie zaleceń pokontrolnych/rekomendacji/propozycji działań naprawczych, monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji, ewidencjonowanie/rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli, przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych.
- Zadanie 5: Prowadzenie analiz, w tym m.in.: formułowanie założeń oraz analizowanie i proponowanie zmian w już realizowanych badaniach, identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc., gromadzenie danych/zamawianie ekspertyz, zestawianie, wizualizacja danych (np.: tabele, wykresy, mapy, kartogramy, etc.), formułowanie raportu/rekomendacji/informacji.
- Zadanie 6: Planowanie i przygotowywanie badania (np. m.in.: ewaluacyjnego, społecznego, etc.): opracowywanie koncepcji badania, przygotowywanie Szczegółowego Opisu Zadania, przeprowadzanie konsultacji (wewnętrznych i zewnętrznych).
Warunki pracy:
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
- węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (na parterze - 2 szt., na I piętrze - 2 szt.)
- winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
- wejście do obiektu od strony pl. Trzech Krzyży przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
- ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
- praca w pokoju wieloosobowym
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
pl. Trzech Krzyży 3/5
Warszawa
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: Doświadczenia zawodowego
- doświadczenie: minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub spraw związanych udzielaniem pomocy publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- znajomość procedury legislacyjnej oraz zasad techniki prawodawczej
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych
- znajomość ustawy o wspieraniu nowych inwestycji
- znajomość zasad udzielania pomocy publicznej
- rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 20.02.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami, lub uzyskać pod nr tel. 411 93 47.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ministerstwo Rozwoju
Ministerstwo Rozwoju odpowiada m.in. za realizację strategii rozwoju społeczno-gospodarczego, politykę gospodarczą i zarządza systemem wdrażania Funduszy Europejskich.
Do szczegółowych zadań ministerstwa należą sprawy z zakresu działów rozwój regionalny i gospodarka. Dział rozwój regionalny obejmuje m.in. programowanie i koordynację polityki rozwoju oraz zarządzanie systemem Funduszy Europejskich. Do działu gospodarka należą natomiast: konkurencyjność gospodarki, współpraca gospodarcza z zagranicą, własność przemysłowa, innowacyjność, działalność gospodarcza, promocja polskiej gospodarki w kraju i za granicą oraz współpraca z organizacjami samorządu gospodarczego.
Zobacz nasze oferty pracy › Do szczegółowych zadań ministerstwa należą sprawy z zakresu działów rozwój regionalny i gospodarka. Dział rozwój regionalny obejmuje m.in. programowanie i koordynację polityki rozwoju oraz zarządzanie systemem Funduszy Europejskich. Do działu gospodarka należą natomiast: konkurencyjność gospodarki, współpraca gospodarcza z zagranicą, własność przemysłowa, innowacyjność, działalność gospodarcza, promocja polskiej gospodarki w kraju i za granicą oraz współpraca z organizacjami samorządu gospodarczego.