Radca prawny w Departamencie Planowania Przestrzennego
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Warszawa ul. Chałubińskiego 4/6
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 24.05.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, nie wynosi co najmniej 6%.
Pracodawca: Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
Numer referencyjny: 77817
Data publikacji: 06 maja 2021
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 3-5 lat
Branże:
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne
Zarządzanie środowiskiem: Prawo i przepisy, Rozwój lokalny, PPP
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne
Zarządzanie środowiskiem: Prawo i przepisy, Rozwój lokalny, PPP
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: radca prawny w Departamencie Planowania Przestrzennego.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzeni obsługę procesu legislacyjnego w obszarze planowania i zagospodarowania przestrzennego (opracowuje i opiniuje projekty aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych, uzgadniania i konsultuje projekty z właściwymi komórkami Ministerstwa, organami i instytucjami, reprezentuje Ministra w pracach nad projektami aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych),
- Dokonuje analiz prawnych – sporządza opinie prawne,
- Monitoruje stan prawny i orzecznictwo oraz standardy/ rekomendacje/ wytyczne/ opinie, etc.,
- Udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych),
- Prowadzi obsługę interpelacji i zapytań poselskich.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz - udział w procesach prawotwórczych, w tym w całym procesie legislacyjnym, obejmującym również prace parlamentarne, co z uwagi na specyfikę pracy Sejmu i Senatu może wiązać się z nietypowymi godzinami pracy,
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - udział w szkoleniach, warsztatach, konferencjach z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, udział w przeprowadzanych konsultacjach publicznych, udział w grupach związanych z kwestiami środowiskowymi, reprezentowanie urzędu jako ekspert w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- Brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych,
- Dzerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- Eindy dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich) oraz w budynku „B” (parter),
- Praca w pokoju wieloosobowym,
- Praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner.
Warszawa ul. Chałubińskiego 4/6
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie wyższe prawnicze
- Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze prawnej lub opracowywaniu projektów aktów prawnych,
- Wpis na listę radców prawnych,
- Znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
- Znajomość Zasad techniki prawodawczej i procesu legislacyjnego,
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność,
- Myślenie analityczne,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
Termin składania dokumentów: 24.05.2021
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, nie wynosi co najmniej 6%.
- Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/pracuj-z-nami
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
- Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe.
- W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.
- Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
- Kontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze.
- Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii jest urzędem administracji rządowej zapewniającym obsługę Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii. Obszary działalności Ministerstwa to: gospodarka, praca, budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo, a także turystyka.
Zobacz nasze oferty pracy ›