Specjalista w Wydziale Energetyki Prosumenckiej i Rozproszonej
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy:
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe – kilka razy w roku
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (na parterze - 2 szt., na I piętrze - 2 szt.)
winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
wejście do obiektu od strony pl. Trzech Krzyży przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
praca w pokoju wieloosobowym
praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Warszawa
Plac Trzech Krzyży 3/5
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Termin składania dokumentów: 23.10.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami, lub uzyskać pod nr tel. 22 411 97 29.
Pracodawca: Ministerstwo Rozwoju
Numer referencyjny: 69645
Data publikacji: 06 października 2020
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Energia: Odnawialne źródła energii, Gospodarowanie energią i efektywność energetyczna
Energia: Odnawialne źródła energii, Gospodarowanie energią i efektywność energetyczna
Opis stanowiska
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: specjalista w Wydziale Energetyki Prosumenckiej i Rozproszonej w Departamencie Gospodarki Niskoemisyjnej.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych, finansowo-ekonomicznych, na potrzeby realizacji programu/ projektów, na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/polityk, analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania) dotyczących energetyki prosumenckiej i rozproszonej: identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań gromadzenie danych/zamawianie ekspertyz analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji konsultowanie raportu/rekomendacji.
- Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego: zgłaszanie propozycji do wykazów prac legislacyjnych prowadzonych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów opracowywanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych inicjowanych poza Ministerstwem lub ich części opiniowanie projektów aktów prawnych i założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo uzgadnianie i konsultowanie projektów aktów pranych i założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych z właściwymi komórkami Ministerstwa, organami i instytucjami
- Obsługa merytoryczna i organizacyjna Zespołów, Grup Roboczych i innych ciał kolegialnych Rady Ministrów, w tym Międzyresortowego Zespołu do spraw Ułatwienia Inwestycji w Prosumenckie Instalacje Odnawialnych Źródeł Energii Elektrycznej prowadzonego przez ministra właściwego do spraw gospodarki: tworzenie dokumentacji związanej z powoływaniem Zespołu i Grupy Roboczej, obsługa merytoryczna posiedzeń Międzyresortowego Zespołu, udział w posiedzeniach Zespołów i Grup Roboczych, przygotowywanie spotkań Zespołu i Grupy pod względem organizacyjnym
- Prowadzenie działań/projektów informacyjnych i promocyjnych dotyczących energetyki prosumenckiej i rozproszonej oraz gospodarki niskoemisyjnej: analizowanie i wybór grup docelowych analizowanie efektywności działań/projektów informacyjnych/ edukacyjnych przygotowywanie informacji nadzór nad wykonawcami
- Nadzór nad realizacją umów/porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami: Nadzór nad realizacją umów/porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami: monitorowanie procesu realizacji postanowień umowy/porozumienia kontrolowanie zleceniobiorcy w zakresie wynikającym z umowy/porozumienia
- Prowadzenie obsługi interpelacji i zapytań poselskich: gromadzenie materiałów przygotowywanie odpowiedzi prowadzenie konsultacji
- Udział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej: przeprowadzanie rozeznania rynku szacowanie wartości zamówienia sporządzania opisu przedmiotu zamówienia opracowywanie projektu umowy uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych opiniowanie dokumentacji nadzorowanie wykonania umowy przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy
- Monitorowanie wdrażania strategii i programów dotyczących energetyki prosumenckiej i rozproszonej: monitorowanie realizacji postępu rzeczowego sporządzanie raportów przedstawiających stan realizacji strategii/programu koordynowanie i przygotowywanie (merytoryczne i organizacyjne) posiedzeń.-identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji strategii/programów oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych sporządzanie raportów przedstawiających stan realizacji strategii/programu
Warunki pracy:
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe – kilka razy w roku
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (na parterze - 2 szt., na I piętrze - 2 szt.)
winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
wejście do obiektu od strony pl. Trzech Krzyży przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
praca w pokoju wieloosobowym
praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Warszawa
Plac Trzech Krzyży 3/5
Wymagania
Niezbędne:- Wykształcenie: wyższe
- Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze energetyki
- wiedza z zakresu prawa energetycznego - krajowego i europejskiego
- wiedza z zakresu obowiązujących przepisów dot. odnawialnych źródeł energii
- wiedza dotycząca funkcjonowania krajowego rynku energii
- wiedza z zakresu przepisów i ekonomii wytwarzania energii elektrycznej w instalacjach odnawialnych źródeł energii
- wiedza z zakresu prawa ochrony środowiska (w szczególności w zakresie ochrony powietrza i gospodarki niskoemisyjnej)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, kreatywność, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne informacje
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 23.10.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami, lub uzyskać pod nr tel. 22 411 97 29.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Ministerstwo Rozwoju
Ministerstwo Rozwoju odpowiada m.in. za realizację strategii rozwoju społeczno-gospodarczego, politykę gospodarczą i zarządza systemem wdrażania Funduszy Europejskich.
Do szczegółowych zadań ministerstwa należą sprawy z zakresu działów rozwój regionalny i gospodarka. Dział rozwój regionalny obejmuje m.in. programowanie i koordynację polityki rozwoju oraz zarządzanie systemem Funduszy Europejskich. Do działu gospodarka należą natomiast: konkurencyjność gospodarki, współpraca gospodarcza z zagranicą, własność przemysłowa, innowacyjność, działalność gospodarcza, promocja polskiej gospodarki w kraju i za granicą oraz współpraca z organizacjami samorządu gospodarczego.
Zobacz nasze oferty pracy › Do szczegółowych zadań ministerstwa należą sprawy z zakresu działów rozwój regionalny i gospodarka. Dział rozwój regionalny obejmuje m.in. programowanie i koordynację polityki rozwoju oraz zarządzanie systemem Funduszy Europejskich. Do działu gospodarka należą natomiast: konkurencyjność gospodarki, współpraca gospodarcza z zagranicą, własność przemysłowa, innowacyjność, działalność gospodarcza, promocja polskiej gospodarki w kraju i za granicą oraz współpraca z organizacjami samorządu gospodarczego.