Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
20.04.2024 20 kwietnia 2024

Starszy specjalista w Wydziale Przepisów Techniczno-Budowlanych

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Ministerstwo Rozwoju Numer referencyjny: 66284 Data publikacji: 27 lipca 2020 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Prawo i przepisy, Administracja
Budownictwo i architektura: Diagnostyka, audyty, certyfikaty, normy

Opis stanowiska

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy specjalista w Wydziale Przepisów Techniczno-Budowlanych w Departamencie Architektury, Budownictwa i Geodezji.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Zadanie 1: Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego, w szczególności: opracowywanie/ opiniowanie/ uzgadnianie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych, reprezentowanie Ministra w pracach nad projektami aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych (w tym: udział w posiedzeniach konferencji uzgodnieniowych, Komisji Prawniczych, komitetów Rady Ministrów, Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego oraz w pracach parlamentarnych).
  • Zadanie 2: Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej: sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, nadzorowanie wykonania umowy, przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy.
  • Zadanie 3: Prowadzenie obsługi interpelacji i zapytań poselskich, w szczególności: gromadzenie materiałów, przygotowywanie odpowiedzi, prowadzenie konsultacji.
  • Zadanie 4: Prowadzenie międzynarodowej współpracy dwustronnej i wielostronnej Ministerstwa, w szczególności: udział w spotkaniach i posiedzeniach (np. grup, komitetów, sekretariatów, etc.), opracowywanie dokumentów, materiałów i stanowisk dotyczących współpracy międzynarodowej opiniowanie/ uzgadnianie dokumentów, materiałów i stanowisk dotyczących współpracy międzynarodowej, wymiana informacji (np. m.in.: z państwami członkowskimi UE/ EOG, instytucjami UE, innymi instytucjami międzynarodowymi)
  • Zadanie 5: Udział w postępowaniach przed organami Unii Europejskiej, w szczególności: przygotowywanie dokumentów inicjujących postępowanie (m.in. notyfikacja), formułowanie / opiniowanie stanowisk (m.in. sporządzanie odpowiedzi na zarzuty formalne i uzasadnioną opinię), prowadzenie spraw związanych z realizacją systemu nieformalnego rozwiązywania problemów dotyczących naruszenia przez państwa członkowskie unii prawa europejskiego (np. SOLVIT, EU-Pilot).
  • Zadanie 6: Rozpatrywanie skarg/ zażaleń/ wniosków/ odwołań/ innych sygnałów obywatelskich oraz wydawanie opinii, w szczególności: analizowanie składanych skarg/ zażaleń/ wniosków/ odwołań/ innych sygnałów obywatelskich i zbieranie dodatkowych wyjaśnień/ dokumentów, udzielanie odpowiedzi na złożone skargi/ zażalenia/ wnioski/ odwołania/ inne sygnały obywatelskie, przekazywanie do rozpatrzenia według właściwości, wydawanie opinii w sprawie, przyjmowanie interesantów.
  • Zadanie 7: Prowadzenie postępowań administracyjnych i pozaadministracyjnych, w szczególności: opracowywanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym, opracowywanie projektów zażaleń, odwołań w postępowaniu administracyjnym, prowadzenie innych czynności w postępowaniu administracyjnym (w tym: prowadzenie postępowania wyjaśniającego, przygotowanie/ prowadzenie rozprawy administracyjnej, rozpatrywanie skarg i wniosków, wydawanie zaświadczeń), prowadzenie procedury odwoławczej, prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej (w tym: przygotowywanie projektu odpowiedzi wnioskodawcy, przygotowywanie materiałów będących informacją publiczną), przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
windy dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich) oraz w budynku „B” (parter)
praca w pokoju wieloosobowym
praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


Warszawa
pl. Trzech Krzyży 3/5
ul. Chałubińskiego 4/6

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w obszarze budownictwa lub obsługi prawnej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów z zakresu legislacji i przepisów regulujących tryb pracy Rady Ministrów
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność,
  • myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 13.08.2020
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami, lub uzyskać pod nr tel. (22) 522 51 45.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Ministerstwo Rozwoju

Ministerstwo Rozwoju odpowiada m.in. za realizację strategii rozwoju społeczno-gospodarczego, politykę gospodarczą i zarządza systemem wdrażania Funduszy Europejskich.

Do szczegółowych zadań ministerstwa należą sprawy z zakresu działów rozwój regionalny i gospodarka. Dział rozwój regionalny obejmuje m.in. programowanie i koordynację polityki rozwoju oraz zarządzanie systemem Funduszy Europejskich. Do działu gospodarka należą natomiast: konkurencyjność gospodarki, współpraca gospodarcza z zagranicą, własność przemysłowa, innowacyjność, działalność gospodarcza, promocja polskiej gospodarki w kraju i za granicą oraz współpraca z organizacjami samorządu gospodarczego.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony