Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
29.03.2024 29 marca 2024

Starszy inspektor w Zespole Budżetu i Finansów

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: RDOŚ w Olsztynie Numer referencyjny: 60128 Data publikacji: 24 stycznia 2020 Lokalizacja: Olsztyn - Warmińsko-mazurskie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Ekonomia, finanse, Prawo i administracja

Opis stanowiska

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy inspektor Zespół Budżetu i Finansów.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Prowadzenie spraw wynikających z rachuby płac polegających na sporządzaniu list płac, prowadzeniu ewidencji wynagrodzeń, obsługi programów kadrowo-płacowych, Płatnik, PFRON
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS, raportów imiennych (RCA, RZA, RSA, RMUA), deklaracji miesięcznych DRA oraz rocznych IWA
  • Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem, w tym: prowadzenie ewidencji oraz oznakowania środków trwałych i wyposażenia, sporządzanie wykazów majątku zbędnego w celu jego likwidacji, sprzedaży lub przekazania, uzgadnianie stanu środków trwałych i wyposażenia ze stanem księgowym, sporządzanie projektów umów odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, umów darowizny lub użyczenia
  • Przygotowywanie pod względem organizacyjnym i technicznym okresowych inwentaryzacji majątku oraz rozliczanie inwentaryzacji. Prowadzenie posępowań wyjaśniających w przypadku stwierdzenia podczas inwentaryzacji braków środków trwałych lub wyposażenia
  • Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych z tytułu rozliczenia podatku od wynagrodzeń
  • Uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych)
  • Prowadzenie kasy RDOŚ i ewidencji druków ścisłego zarachowania

Warunki pracy:
  • Siedziba jednostki usytuowana jest na trzech kondygnacjach, w tym tylko jedna (parter) dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
  • Obiekt posiada podjazd dla wózków inwalidzkich, w bocznej części budynku, umożliwiający wjazd na parter. Także na tej kondygnacji znajduje się toaleta, przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W pozostałej części budynku istnieją bariery architektoniczne w postaci braku windy, wąskich ciągów komunikacyjnych oraz braku odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
  • Stanowisko pracy administracyjno-biurowe, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, obsługa urządzeń biurowych.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
ul. Dworcowa 60
10-437 Olsztyn

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: średnie
  • Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze finansowo-księgowej przy naliczaniu płac
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
  • Znajmość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość ustawy Kodeks pracy
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym
  • Umiejętność obsługi programów: kadrowo-płacowego, Wyposażenie, PŁATNIK
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office
  • Umiejętność planowania i oraganizowania pracy, rzetelność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku
  • Przeszkolenie z zakresu: obsługi finansowo-księgowej, naliczania płac, prowadzenia ewidencji środków trwałych
  • Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych i finansowo-księgowych, w tym programów: Kadry i Płace, Wyposażenie, F-K, NBE
  • Wiedza z zakresu zasad prowadzenia ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia zaświadczeń, certyfikatów z odbytych szkoleń

Termin składania dokumentów: 04.02.2020
Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej RDOŚ w Olsztynie: http://bip.olsztyn.rdos.gov.pl/wzory-oswiadczen
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie i drogą elektroniczną o terminie jego przeprowadzenia.
Oferty nie zakwalifikowane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji. Po wyznaczonym terminie oferty można również odbierać osobiście.
Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska pracy w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie można zapoznać się na naszej stronie BIP.
Prosimy o przesyłanie dokumentów z dopiskiem „nabór na stanowisko starszego inspektora ds. obsługi finansowo–księgowej, rozliczania płac i ubezpieczeń społecznych oraz ewidencji mienia”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (89) 537-21-03 (kwestie merytoryczne) lub nr tel. (89) 537-21-14 (kwestie formalne).

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

RDOŚ w Olsztynie

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie odpowiada za realizację polityki ochrony środowiska w zakresie: zarządzania ochroną przyrody, w tym m.in. obszarami Natura 2000, kontroli procesu inwestycyjnego. Realizuje także zadania dotyczące zapobiegania i naprawy szkód w środowisku. Odpowiada za zarządzanie informacją o środowisku.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony