Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
29.03.2024 29 marca 2024

Starszy inspektor ds. planowania przestrzennego

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu Numer referencyjny: Oferta zatrudnienia WOA.110.15.2017 Data publikacji: 17 listopada 2017 Lokalizacja: Wrocław - Dolnośląskie Rodzaj umowy: Umowa o pracę (Przewidywana długość zatrudnienia: około 6 miesięcy) Doświadczenie: Mniej niż rok Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole
Środowisko naturalne, bioróżnorodność: Nadzór, kontrola, ochrona, restrykcje
Planowanie przestrzenne: Planowanie przestrzenne

Opis stanowiska

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko: starszy inspektor w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Przygotowywanie opinii i uzgodnień dokumentów planistycznych (miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, studia i strategie rozwoju) w kontekście form ochrony przyrody
  • Przygotowywanie projektów uwag i wniosków do zawiadomień o przystąpieniu do sporządzania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • Prowadzenie spraw dotyczących uzgadniania projektów uchwał dotyczących ustanowienia lub zniesienia ochrony z pomników przyrody, stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych, zespołów przyrodniczo- krajobrazowych
  • Przygotowywanie projektów uwag i wniosków do uzgodnień zakresu prognoz oddziaływania na środowisko
  • Przygotowywanie uzgodnień warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do inwestycji realizowanych na obszarach objętych ochroną prawną
  • Przygotowywanie projektów opinii do projektów granic rolno-leśnych

Warunki pracy:
  • praca administracyjno – biurowa
  • krajowe wyjazdy służbowe – spotkania z klientami urzędu
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • kierowanie osobowym samochodem służbowym
  • stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniach biurowych, z dostępem do światła dziennego
  • stanowisko pracy wyposażone jest w zestaw komputerowy, drukarkę, kserokopiarkę i telefon stacjonarny
  • budynek dostosowany jest w pełni do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wyższe profilowane ochrona środowiska lub architektura krajobrazu lub biologia lub geografia lub gospodarka przestrzenna lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu ochrona środowiska lub architektura krajobrazu lub biologia lub geografia lub gospodarka przestrzenna
  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o ochronie przyrody wraz z aktami wykonawczymi do niej
  • Znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wraz z aktami wykonawczymi do niej
  • Znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • Znajomość przepisów dotyczących postępowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
  • Prawo jazdy kategorii „B”
  • Umiejętność pracy w programie Quantum GIS
  • Umiejętność argumentacji stanowiska
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowe:
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Inne informacje

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy kategorii „B” lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii „B”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 04.12.2017
Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• Zatrudnienie w formie umowy na zastępstwo (do czasu powrotu nieobecnego członka korpusu służby cywilnej)

Przewidywana długość zatrudnienia – około 6 miesięcy

Prosimy o podanie danych kontaktowych: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą poinformowani telefonicznie lub mailem
Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny podpis
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
W terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty nieodebrane w terminie, zostaną komisyjnie zniszczone
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 74-79-312 lub 71 74-79-321

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu jest instytucją, która odpowiada za realizację polityki ochrony środowiska w zakresie zarządzania ochroną przyrody, w tym obszarami Natura 2000 oraz kontroli procesu inwestycyjnego. Realizuje zadania dotyczące zapobiegania i naprawy szkód w środowisku oraz procesu udostępniania informacji o środowisku przyrodniczym.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony