Jesteśmy szybko rozwijającą się, ogólnopolską firmą, która specjalizuje się w budowie wysokiej jakości instalacji fotowoltaicznych. Nasza bogata oferta jest uzupełniana przez magazyny energii, stacje ładowania pojazdów, pompy ciepła oraz systemy klimatyzacji. Naszą markę budują franczyzobiorcy na terenie całej Polski- już na tę chwilę możemy pochwalić się 14 oddziałami!
Specjalista ds. obsługi klienta
Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Solenerga Sp. z o.o.
Numer referencyjny: 25433
Data publikacji: 29 kwietnia 2021
Lokalizacja: Śląskie
Rodzaj umowy: -
Doświadczenie: Mniej niż rok
Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Handel i sprzedaż
Energia: Odnawialne źródła energii
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Handel i sprzedaż
Energia: Odnawialne źródła energii
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków- Telefoniczne udzielanie informacji o produktach (min. instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła);
- Umawianie spotkań dla Doradców ds. Sprzedaży Fotowoltaiki;
- Bieżące wsparcie Działu Sprzedaży.
Wymagania
Nasze wymagania- Doświadczenie w pracy w call center lub sprzedaży telefonicznej/umawianiu spotkań - 6 miesięcy;
- Podstawowa znajomość technik sprzedaży;
- Podstawowa znajomość pakietu Office.
Oferujemy
To oferujemy- Elastyczne formy współpracy;
- Możliwość dostosowania grafiku do potrzeb (praca zmianowa);
- Wynagrodzenie- stawka podstawowa + prowizja;
- Jeśli realizujesz cele- szybko dostajesz podwyżkę;
- Masz premię za obecność;
- Szkolenia i możliwość awansu na stanowiska koordynacyjne;
- Dobrą atmosferę i startupową kulturę pracy.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją