Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
28.03.2024 28 marca 2024

Koordynator ds. Administracji Floty (pojazdy ciężarowe)

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: SUEZ Polska Sp. z o.o. Numer referencyjny: - Data publikacji: 21 listopada 2017 Lokalizacja: Szczecin - Zachodniopomorskie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Transport: Pojazdy i sprzęt, Logistyka

Opis stanowiska

W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
  • Zapewnienie obsługi administracyjnej floty pojazdów ciężarowych.
  • Bieżący nadzór nad stanem technicznym pojazdów ciężarowych i instalacji Spółki, w tym: zlecanie przeglądów, okresowych kontroli, napraw.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej pojazdów, instalacji i sprzętów należących do Spółki oraz prowadzonych remontów i modernizacji.
  • Analizowanie rynku dostawców sprzętu i usług (zgodnie z obowiązującymi procedurami).
  • Weryfikację zasadności napraw pojazdów ciężarowych prowadzonych w zakładowym warsztacie naprawy pojazdów ciężarowych oraz w firmach zewnętrznych.
  • Organizację prac i kontrolę ich wykonania pod względem jakości, terminowości i kosztów.
  • Nadzór nad gospodarką magazynową niezbędną do utrzymania floty i instalacji.
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, w tym ewidencja i rozliczanie czasu pracy osób zatrudnionych na stanowiskach operacyjnych w Dziale.
  • Prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczeń w zakresie funkcjonowania działu.
  • Współpracę z działami organizacyjnymi Spółki.
  • Stosowanie procedur obowiązujących w Spółce.

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z utrzymaniem floty pojazdów / zarządzaniem pracą warsztatu;
  • Wykształcenia wyższego (preferowane: budowa maszyn, mechanika, logistyka);
  • Doświadczenie w zarządzaniu co najmniej kilkuosobowym zespołem;
  • Umiejętności analizy danych, myślenia kategoriami efektywności kosztowej;
  • Skrupulatności i dokładności niezbędnej w pracy z dokumentami;
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym znajomości MS Excel w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym;
  • Umiejętności pracy pod presją czasu;
  • Umiejętności ustalania priorytetów i organizacji własnej pracy;
  • Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności;
  • Prawa jazdy kat. B.

Oferujemy

Pracując z nami możesz liczyć na:
  • Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy;
  • Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
  • Dofinansowanie przez pracodawcę nauki (np. kursy specjalistyczne, języki obce);
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę;
  • Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach;
  • Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
  • Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego (bony świąteczne, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci).

Inne informacje

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 16 grudnia 2017 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

SUEZ Polska Sp. z o.o.

W Polsce jesteśmy obecni od 1992 roku. Na dzień dzisiejszy jesteśmy wiodącym operatorem na rynku gospodarki odpadami (komunalnymi, przemysłowymi i niebezpiecznymi) i utrzymania czystości.

SUEZ Polska to:

  • 25 punktów operacyjnych w kraju, w tym 5 w partnerstwie z miastami
  • 2 600 pracowników

  • Ponad 1 300 000 ton odpadów zagospodarowanych
    • ok. 750 000 ton odpadów komunalnych
    • ok. 550 000 ton odpadów przemysłowych

  • Blisko 2,3 mln osób korzystających z usług gospodarki odpadami
  • Własne instalacje w zakresie odzysku/unieszkodliwiania odpadów:
    • 4 zakłady produkcji paliw alternatywnych w Radomiu, Chorzowie, Rymaniu i Lublinie
(całkowita moc przerobowa ponad 350 000 ton rocznie)
    • 6 sortowni: w Szczecinie, Rymaniu, Szprotawie, Lublinie, Warszawie i Tomaszowie Mazowieckim
(całkowita moc przerobowa ponad 200 000 ton rocznie)
    • 5 kompostowni: w Krakowie, Szczecinie, Rymaniu, Chorzowie i Głogowie
    • 4 składowiska: w Tomaszowie Mazowieckim, Rymaniu, Szprotawie i Głogowie

Poznaj nasze wartości. Czy też się z nimi identyfikujesz?

  • Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy, która angażuje się w dbanie o dobro naszej planety. Promujemy odpowiedzialne zarządzanie z poszanowaniem otoczenia społecznego, norm prawnych i etycznych.

  • Jesteśmy ogólnopolską Grupą, która ma odwagę mówić i działać na rzecz idei zrównoważonego gospodarowania odpadami. Staramy się przy tym zapewniać swoim Pracownikom godny poziom życia i bezpieczne warunki pracy.

  • Jesteśmy lokalną firmą o wysokich wymaganiach wobec siebie i naszych kontrahentów. Chcemy się uczyć i rozwijać, by oferować coraz lepsze usługi wraz z postępem nowych technologii.

  • Jesteśmy wreszcie ludźmi ceniącymi relacje oparte na wzajemnym szacunku do siebie, Klientów i środowiska. Wierzymy w pracę zespołową i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Do naszej organizacji poszukujemy osób:

  • Z pasją i ciekawymi zainteresowaniami
  • Potrafiących stawiać sobie cele i aktywnie je realizować
  • Optymistycznie patrzących na świat
  • Lubiących pracę w zespole
  • Myślących twórczo
  • Szanujących różnorodność i środowisko naturalne
  • Ze znajomością języków obcych

Jeżeli identyfikujesz się z tym co my, to właśnie Ciebie szukamy!
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony