Koordynator ds. Administracji Floty (pojazdy ciężarowe)
Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: SUEZ Polska Sp. z o.o.
Numer referencyjny: -
Data publikacji: 21 listopada 2017
Lokalizacja: Szczecin - Zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: 1-3 lata
Branże:
Transport: Pojazdy i sprzęt, Logistyka
Transport: Pojazdy i sprzęt, Logistyka
Opis stanowiska
W swojej pracy będziesz odpowiadać za:- Zapewnienie obsługi administracyjnej floty pojazdów ciężarowych.
- Bieżący nadzór nad stanem technicznym pojazdów ciężarowych i instalacji Spółki, w tym: zlecanie przeglądów, okresowych kontroli, napraw.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej pojazdów, instalacji i sprzętów należących do Spółki oraz prowadzonych remontów i modernizacji.
- Analizowanie rynku dostawców sprzętu i usług (zgodnie z obowiązującymi procedurami).
- Weryfikację zasadności napraw pojazdów ciężarowych prowadzonych w zakładowym warsztacie naprawy pojazdów ciężarowych oraz w firmach zewnętrznych.
- Organizację prac i kontrolę ich wykonania pod względem jakości, terminowości i kosztów.
- Nadzór nad gospodarką magazynową niezbędną do utrzymania floty i instalacji.
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, w tym ewidencja i rozliczanie czasu pracy osób zatrudnionych na stanowiskach operacyjnych w Dziale.
- Prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczeń w zakresie funkcjonowania działu.
- Współpracę z działami organizacyjnymi Spółki.
- Stosowanie procedur obowiązujących w Spółce.
Wymagania
Oczekujemy od Ciebie:- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z utrzymaniem floty pojazdów / zarządzaniem pracą warsztatu;
- Wykształcenia wyższego (preferowane: budowa maszyn, mechanika, logistyka);
- Doświadczenie w zarządzaniu co najmniej kilkuosobowym zespołem;
- Umiejętności analizy danych, myślenia kategoriami efektywności kosztowej;
- Skrupulatności i dokładności niezbędnej w pracy z dokumentami;
- Dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym znajomości MS Excel w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym;
- Umiejętności pracy pod presją czasu;
- Umiejętności ustalania priorytetów i organizacji własnej pracy;
- Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności;
- Prawa jazdy kat. B.
Oferujemy
Pracując z nami możesz liczyć na:- Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy;
- Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
- Dofinansowanie przez pracodawcę nauki (np. kursy specjalistyczne, języki obce);
- Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę;
- Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach;
- Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
- Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego (bony świąteczne, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci).
Inne informacje
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 16 grudnia 2017 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami.Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
SUEZ Polska Sp. z o.o.
W Polsce jesteśmy obecni od 1992 roku. Na dzień dzisiejszy jesteśmy wiodącym operatorem na rynku gospodarki odpadami (komunalnymi, przemysłowymi i niebezpiecznymi) i utrzymania czystości.
SUEZ Polska to:
Poznaj nasze wartości. Czy też się z nimi identyfikujesz?
Do naszej organizacji poszukujemy osób:
Jeżeli identyfikujesz się z tym co my, to właśnie Ciebie szukamy!
Zobacz nasze oferty pracy › SUEZ Polska to:
- 25 punktów operacyjnych w kraju, w tym 5 w partnerstwie z miastami
- 2 600 pracowników
- Ponad 1 300 000 ton odpadów zagospodarowanych
- ok. 750 000 ton odpadów komunalnych
- ok. 550 000 ton odpadów przemysłowych
- Blisko 2,3 mln osób korzystających z usług gospodarki odpadami
- Własne instalacje w zakresie odzysku/unieszkodliwiania odpadów:
- 4 zakłady produkcji paliw alternatywnych w Radomiu, Chorzowie, Rymaniu i Lublinie
(całkowita moc przerobowa ponad 350 000 ton rocznie)
- 6 sortowni: w Szczecinie, Rymaniu, Szprotawie, Lublinie, Warszawie i Tomaszowie Mazowieckim
(całkowita moc przerobowa ponad 200 000 ton rocznie)
- 5 kompostowni: w Krakowie, Szczecinie, Rymaniu, Chorzowie i Głogowie
- 4 składowiska: w Tomaszowie Mazowieckim, Rymaniu, Szprotawie i Głogowie
Poznaj nasze wartości. Czy też się z nimi identyfikujesz?
- Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy, która angażuje się w dbanie o dobro naszej planety. Promujemy odpowiedzialne zarządzanie z poszanowaniem otoczenia społecznego, norm prawnych i etycznych.
- Jesteśmy ogólnopolską Grupą, która ma odwagę mówić i działać na rzecz idei zrównoważonego gospodarowania odpadami. Staramy się przy tym zapewniać swoim Pracownikom godny poziom życia i bezpieczne warunki pracy.
- Jesteśmy lokalną firmą o wysokich wymaganiach wobec siebie i naszych kontrahentów. Chcemy się uczyć i rozwijać, by oferować coraz lepsze usługi wraz z postępem nowych technologii.
- Jesteśmy wreszcie ludźmi ceniącymi relacje oparte na wzajemnym szacunku do siebie, Klientów i środowiska. Wierzymy w pracę zespołową i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.
Do naszej organizacji poszukujemy osób:
- Z pasją i ciekawymi zainteresowaniami
- Potrafiących stawiać sobie cele i aktywnie je realizować
- Optymistycznie patrzących na świat
- Lubiących pracę w zespole
- Myślących twórczo
- Szanujących różnorodność i środowisko naturalne
- Ze znajomością języków obcych
Jeżeli identyfikujesz się z tym co my, to właśnie Ciebie szukamy!