Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
19.04.2024 19 kwietnia 2024

Specjalista ds. Analiz Biznesowych

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: SUEZ Polska Sp. z o.o. Numer referencyjny: Specjalista ds. Analiz Biznesowych Data publikacji: 10 sierpnia 2018 Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie Rodzaj umowy: Umowa o pracę Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: Ekonomia, finanse, Handel i sprzedaż
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole

Opis stanowiska

Grupa SUEZ poszukuje obecnie kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. Analiz Biznesowych.

W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
  • Koordynowanie przygotowania przez spółki Grupy wyliczeń operacyjnych i finansowych, weryfikowanie kompletności przygotowywanych prezentacji,
  • Kontrolę kluczowych wskaźników efektywności dla działalności operacyjnej,
  • Przygotowywanie kalkulacji i analiz danych operacyjnych i finansowych na poziomach: kontraktu, działalności, spółki i/lub Grupy,
  • Współudział w tworzeniu planów działania na podstawie ww. analiz w oparciu o najlepsze praktyki,
  • Współudział w tworzeniu planów wdrożenia kontraktów,
  • Sporządzanie raportów dotyczących stopnia realizacji ww. planów,
  • Współpracę z działem IT w zakresie przygotowania koncepcji, testowania i wdrażania nowych rozwiązań w Grupie.

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:
  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenia wyższego (preferowane: zarządzanie, ekonomia, logistyka),
  • Dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym MS Excel w stopniu zaawansowanym,
  • Zdolności analitycznego spojrzenia na procesy biznesowe, syntetycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • Wysokich umiejętności komunikacji z osobami na różnych poziomach stanowisk w organizacji,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Umiejętności prezentacji opinii i argumentowania,
  • Nastawienia na jakość i wyniki.

Oferujemy

Pracując z nami możesz liczyć na:
  • Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy,
  • Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych,
  • Dofinansowanie przez pracodawcę nauki (np. studia podyplomowe, kursy specjalistyczne, języki obce),
  • Prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę,
  • Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach,
  • Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach,
  • Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego (bony świąteczne, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci).

Inne informacje

Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś.

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 25 sierpnia 2018 r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

SUEZ Polska Sp. z o.o.

W Polsce jesteśmy obecni od 1992 roku. Na dzień dzisiejszy jesteśmy wiodącym operatorem na rynku gospodarki odpadami (komunalnymi, przemysłowymi i niebezpiecznymi) i utrzymania czystości.

SUEZ Polska to:

  • 25 punktów operacyjnych w kraju, w tym 5 w partnerstwie z miastami
  • 2 600 pracowników

  • Ponad 1 300 000 ton odpadów zagospodarowanych
    • ok. 750 000 ton odpadów komunalnych
    • ok. 550 000 ton odpadów przemysłowych

  • Blisko 2,3 mln osób korzystających z usług gospodarki odpadami
  • Własne instalacje w zakresie odzysku/unieszkodliwiania odpadów:
    • 4 zakłady produkcji paliw alternatywnych w Radomiu, Chorzowie, Rymaniu i Lublinie
(całkowita moc przerobowa ponad 350 000 ton rocznie)
    • 6 sortowni: w Szczecinie, Rymaniu, Szprotawie, Lublinie, Warszawie i Tomaszowie Mazowieckim
(całkowita moc przerobowa ponad 200 000 ton rocznie)
    • 5 kompostowni: w Krakowie, Szczecinie, Rymaniu, Chorzowie i Głogowie
    • 4 składowiska: w Tomaszowie Mazowieckim, Rymaniu, Szprotawie i Głogowie

Poznaj nasze wartości. Czy też się z nimi identyfikujesz?

  • Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy, która angażuje się w dbanie o dobro naszej planety. Promujemy odpowiedzialne zarządzanie z poszanowaniem otoczenia społecznego, norm prawnych i etycznych.

  • Jesteśmy ogólnopolską Grupą, która ma odwagę mówić i działać na rzecz idei zrównoważonego gospodarowania odpadami. Staramy się przy tym zapewniać swoim Pracownikom godny poziom życia i bezpieczne warunki pracy.

  • Jesteśmy lokalną firmą o wysokich wymaganiach wobec siebie i naszych kontrahentów. Chcemy się uczyć i rozwijać, by oferować coraz lepsze usługi wraz z postępem nowych technologii.

  • Jesteśmy wreszcie ludźmi ceniącymi relacje oparte na wzajemnym szacunku do siebie, Klientów i środowiska. Wierzymy w pracę zespołową i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.

Do naszej organizacji poszukujemy osób:

  • Z pasją i ciekawymi zainteresowaniami
  • Potrafiących stawiać sobie cele i aktywnie je realizować
  • Optymistycznie patrzących na świat
  • Lubiących pracę w zespole
  • Myślących twórczo
  • Szanujących różnorodność i środowisko naturalne
  • Ze znajomością języków obcych

Jeżeli identyfikujesz się z tym co my, to właśnie Ciebie szukamy!
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony