Robots
Cookies

Ustawienia cookies

Strona Teraz Środowisko wykorzystuje cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania strony. Inne służą poprawianiu jakości naszych usług.
Więcej  ›
20.04.2024 20 kwietnia 2024

Pracownik administracyjny w Dziale BHP i ochrony środowiska

Ogłoszenie wygasło
Pracodawca: Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o. Numer referencyjny: 122191 Data publikacji: 21 lipca 2021 Lokalizacja: Łódź - Łódzkie Rodzaj umowy: - Doświadczenie: 1-3 lata Branże:
Zarządzanie przedsiębiorstwem: BHP
Zarządzanie środowiskiem: Oceny oddziaływania na środowisko
Ryzyko: Zarządzanie bezpieczeństwem, ryzyko zawodowe

Opis stanowiska

  • prowadzenie dokumentacji oraz ewidencji szkoleń bhp
  • umawianie szkoleń i spotkań
  • zamawianie oraz wydawanie pracownikom odzieży roboczej
  • prowadzenie dokumentacji BHP - zezwolenia na wózki widłowe, instruktaże stanowiskowe, wykazy osób upoważnionych

Wymagania

  • kreatywności i komunikatywności na wysokim poziomie
  • analitycznego umysłu
  • samodzielności w działaniu i umiejętności organizowania pracy własnej
  • doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjnym

Dodatkowymi atutami będą:
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość systemu SAP

Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata

Konto Kandydata pozwala na:

szybkie aplikowanie na oferty pracy wsparcie konsultanta HR otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją

Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o.

Transfer Multisort Elektronik to firma pokoleniowa, istniejąca od 1990 roku.
Przez ponad 30 lat sukcesywnie się rozwijaliśmy, zdobywając doświadczenie i stając się jednym z najdynamiczniejszych globalnych dystrybutorów komponentów elektronicznych, elektrotechnicznych, wyposażenia warsztatowego oraz automatyki przemysłowej. Mimo międzynarodowego zasięgu działalności nadal pozostajemy firmą rodzinną.
Wierzymy, że pozytywna atmosfera pracy, elastyczność i indywidualne podejście do każdego Klienta pozwalają osiągnąć najlepsze wyniki.
Zobacz nasze oferty pracy  ›
▲  Do góry strony