Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków
Ogłoszenie wygasło
- weryfikacja i rejestracja dokumentów będących podstawą aktualizacji ewidencji gruntów i budynków,
- dokonywanie analiz dokumentów i ustaleń niezbędnych do wprowadzenia zmian
w ewidencji gruntów i budynków,
- aktualizacja danych opisowych i graficznych ewidencji gruntów i budynków,
- zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej zawierające podpisane własnoręcznie oświadczenie: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy, w celu wzięcia udziału w rekrutacji na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika w Urzędzie m.st. Warszawy”.
Pracodawca: Urząd m.st. Warszawy
Numer referencyjny: BGIK/2
Data publikacji: 01 lipca 2022
Lokalizacja: Warszawa - Mazowieckie
Rodzaj umowy: Umowa na zastępstwo
Doświadczenie: -
Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Budownictwo i architektura: Termomodernizacja, izolacja, efektywność energetyczna
Zarządzanie środowiskiem: Administracja
Budownictwo i architektura: Termomodernizacja, izolacja, efektywność energetyczna
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- weryfikacja i rejestracja dokumentów będących podstawą aktualizacji ewidencji gruntów i budynków,
- dokonywanie analiz dokumentów i ustaleń niezbędnych do wprowadzenia zmian
w ewidencji gruntów i budynków,
- aktualizacja danych opisowych i graficznych ewidencji gruntów i budynków,
- zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych.
Wymagania
Zapraszamy kandydatów legitymujących się wykształceniem wyższym minimum I stopnia z zakresu geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej lub gospodarki nieruchomościami.Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej zawierające podpisane własnoręcznie oświadczenie: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy, w celu wzięcia udziału w rekrutacji na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika w Urzędzie m.st. Warszawy”.
Inne informacje
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie dokumentów w formie elektronicznej w terminie do dnia: 8 lipca 2022 r. na adres email: bg-nabory@um.warszawa.plAplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją
Urząd m.st. Warszawy
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy to jeden z największych pracodawców na stołecznym rynku pracy. Realizuje zadania na rzecz Warszawy, dbając o rozwój miasta i usług dla jego mieszkańców. Swoim zakresem obejmuje wiele obszarów m.in. transport, architekturę, urbanistykę, nieruchomości, informatykę, finanse, rozwój przedsiębiorczości, bezpieczeństwo, ochronę środowiska, edukację, pomoc społeczną, kulturę i wiele innych.
Zobacz nasze oferty pracy ›