Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami komunalnymi
Ogłoszenie wygasło
Zakres zadań:
Warunki pracy na stanowisku pracy:
Niezbędne:
Dodatkowe:
Informujemy jednocześnie, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Luboń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do 24 listopada 2017 roku:
- osobiście w Sekretariacie Burmistrza Miasta Luboń, pokój 109
- lub przesłać na adres: Burmistrz Miasta pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń
Z dopiskiem na kopercie „Nabór nr WAG.2110.11.2017”
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
W sprawach związanych z prowadzonym naborem Urząd Miasta będzie przekazywać informacje wyłącznie za pomocą elektronicznych środków komunikacji: strona www.bip.lubon.pl , adres mailowy.
Pracodawca: Urząd Miasta Luboń
Numer referencyjny: Nabór nr WAG.2110.11.2017
Data publikacji: 22 listopada 2017
Lokalizacja: Luboń - Wielkopolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Doświadczenie: Mniej niż rok
Branże:
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole, Administracja
Gospodarka odpadami: Zarządzanie, odbiór, zbiórka selektywna
Zarządzanie środowiskiem: Sprawozdania, ewidencje, kontrole, Administracja
Gospodarka odpadami: Zarządzanie, odbiór, zbiórka selektywna
Opis stanowiska
Burmistrz Miasta Luboń ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze: do spraw gospodarki odpadami komunalnymi, w wymiarze pełnego etatu w Wydziale Spraw Komunalnych Urzędu Miasta Luboń.Zakres zadań:
- Nadzór nad gospodarowaniem odpadami komunalnymi, w tym nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,
- Stała aktualizacja bazy danych rejestru wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, ustalanie podmiotów zobowiązanych, prowadzenie postępowań administracyjnych - sporządzanie decyzji o wymiarze opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- Bieżąca obsługa interesantów,
- Prowadzenie postępowań związanych z egzekucją administracyjną z zakresu gospodarki odpadami (wystawianie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego),
- Prowadzenie postępowań w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania,
- Księgowanie wpłat i obsługa systemu do płatności masowych,
- Prowadzenie rejestru działalności regulowanej,
- Prowadzenie kampani edukacyjno-informacyjnych wśród mieszkańców w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi,
- Współudział w opracowaniu niezbędnych dokumentów, projektów uchwał i innych aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
- Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi,
- Współpraca z wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie realizowanych zadań,
- Bieżąca archiwizacja dokumentów.
Warunki pracy na stanowisku pracy:
- praca w wymiarze pełnego etatu,
- praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
- praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej,
- praca w zespole i w warunkach stresu,
- praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o odpadach, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o rachunkowości,instrukcja kancelaryjna.
Wymagania
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:Niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość funkcjonowania samorządu gminnego,
- obywatelstwo polskie.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne.
- biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows, internet),
- prawo jazdy kat. B (czynny kierowca).
Dodatkowe:
- wykształcenie wyższe ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna, administracja, rachunkowość, ekonomia,
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej (podobne stanowisko pracy),
- znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o odpadach, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o rachunkowości,
- samodzielność, dokładność, komunikatywność, cierpliwość
- wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, odporność na stres,
- dobra organizacja pracy, umiejetność pracy w zespole,
- dyspozycyjność i zaangażowanie,
- umiejętność analizowania pism i dokumentów prawniczych.
Inne informacje
Oczekujemy na państwa pisemne zgłoszenia zawierające:- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska (adres mailowy),
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- kopie dotychczasowych świadectw pracy,
- życiorys zawodowy wraz z opisem przebiegu zatrudnienia, praktyk zawodowych i odbytego stażu,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne,
- oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Informujemy jednocześnie, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Luboń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty można składać w terminie do 24 listopada 2017 roku:
- osobiście w Sekretariacie Burmistrza Miasta Luboń, pokój 109
- lub przesłać na adres: Burmistrz Miasta pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń
Z dopiskiem na kopercie „Nabór nr WAG.2110.11.2017”
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
W sprawach związanych z prowadzonym naborem Urząd Miasta będzie przekazywać informacje wyłącznie za pomocą elektronicznych środków komunikacji: strona www.bip.lubon.pl , adres mailowy.
Aplikuj na to ogłoszenie, zaloguj się na Koncie Kandydata
Konto Kandydata pozwala na:
szybkie aplikowanie na oferty pracy
wsparcie konsultanta HR
otrzymywanie ofert przed ich oficjalną publikacją